lang bezig???

Hoi meiden,
Ik ben nog niet zo lang bezig (pas sinds februari), maar ik heb in december en in april een miskraam gehad. Ik las op het jg-forum dat ik dan ook hier terecht kon. dus ik hoop dat ik hier welkom ben. Misschien dat sommige mij daarvan kennen of van het decemberforum. ik zal mij eventjes kort voorstellen. Ik ben Bianca en ben 28 jaar. Ik woon bijna vier jaar samen met Mark en heb een zoontje (remco) van anderhalf. in december was ik zwanger terwijl ik aan de pil was. In januari kregen we te horen dat ik snel zwanger moest raken in verband met een cyste aan mijn linkereierstok (rechts heb ik niet meer na dezelfde klachten). in maart was ik zwanger. op 14 april dacht de gyn dat ik een bmz had en moest ik worden opgenomen in het ziekenhuis. daar constateerde ze dat het geen bmz was, maar dat ik cysten in mijn eileider had zitten (de andere is verdwenen). Helaas kreeg ik op 19 april jl een miskraam. zo is het toch nog een heel verhaal geworden, maar als er vragen zijn stel ze gerust

groetjes Bianca H

Je bent hier natuurlijk van harte welkom, wat een pech heb je gehad zeg, zou erg moeilijk voor jullie zijn.
Is je kans nog niet verkeken om zwanger te worden ivm die cysten???
En wat is bmz?
Hopelijk zijn er nog kansen voor jullie,blijf in ieder geval optimistisch( vind ik soms best moeilijk trouwens ,het wachten steeds of je wel/niet ongi wordt daar heb ik t meeste moeite mee)
Brengt t trouwens niet best wat angst mee voor weer een miskraam, dat kan me zo goed voorstellen,moeilijk hoor.
Nou ik zal voor je duimen en hopelijk word je snel ( en onbezorgt ?!?) zwanger!!
Groetjes pluk

Hai Bianca!
Ik ken jou nog wel hoor.
Wat een verhaal meid. Tuurlijk ben je hier welkom. We hadden alleen geen zin meer in dat gezever als:'ik heb krampjes en ben AL 3 maanden bezig, zou ik zwanger zijn' of ik ben ongesteld geweest maar zou ik toch zwanger kunnen zijn?'. Je kent het wel je kan hier gewoon niet altijd tegen als je een aantal flinke tegenvallers achter de rug hebt.
Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en dan een heerlijk zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat.
Liefs Inge

Hoi Pluk,
Ik bedoelde met bmz een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. met betrekking tot de cysten kijken ze per maand hoe het gaat en of ze groeien. ze hopen dat ik snel zwanger ben want die andere( op mijn eierstok) is verdwenen toen ik vorige maand zwanger was.Ik wil ook gewoon optimistich blijven, want ik weet dat ik zwanger kan raken (inmiddels al drie keer gelukt) en ik heb een zoontje, dus ik kan het ook uitdragen. ga er nu maar vanuit dat het fout in de aanlag zat. In ieder geval bedankt voor jullie lieve reacties. ik snap dat je moe wordt van het gezeur over pijntjes en klachtjes als je pas een maand of twee/drie bezig bent.
ik hoop dat iedereen snel zwanger wordt.
liefs Bianca H

Hoi Bianca,

Natuurlijk ben je hier welkom ! Je hebt ondertussen ook al heel wat meegemaakt zeg. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en dat het dan een goede zwangerschap zal worden. Er is nog genoeg reden tot optimisme inderdaad zoals je zelf ook schrijft. Verder sluit ik me bij Inge aan. Dit forum is vooral aangevraagd omdat we gek werden van al het gezeur van de meiden die pas bezig waren en continu dezelfde vragen stelden. En dan ook inderdaad nog schreven dat ze hoopten dat het Eindelijk raak zou zijn omdat ze Al 2 maanden bezig waren. Te frustrerend voor de meiden die hier schrijven en veelal ruim een jaar bezig zijn.

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan