Lang buikpijn na eisprong? Wie weet wat dit is?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik een berichtje schrijf op dit forum (heb wel vaak gelezen). Ik heb een vraag over buikpijn na de eisprong. Ik ben sinds  7 maanden gestopt met de pil om zwanger te worden. Mijn cyclus was onregelmatig (variërend van 26 dagen tot 34 dagen). De eerste vijf rondes niets bijzonders. In de 6e  ronde dacht ik voor het eerst mijn eisprong te voelen omdat ik toen buikpijn kreeg (ook krampend gevoel). Dacht dat het te maken had met ontpillen (waardoor ik het eerder niet zou voelen en nu wel). Deze buikpijn blijft aanwezig tot 1 dag na mijn menstruatie (dus ongeveer twee weken). Inn de 7e  ronde ging het precies zo.  Weet iemand van jullie wat dit is????

hoi moon75...ja precies hoe jij het beschrijft heb ik ook last van...alleen mij cyclus is 28 dagen....en slik geen pil..maar misschien ben je zwanger of moet je ongesteld worden.....ik moet 24 mei ongesteld worden...ik hoop van niet natuurlijk maar ja het voelt dat de RD eraan beginnen te komen..gr maris

Hoi Mariska2005,

Ik kan nu nog niet zwanger zijn want ik heb deze maand mijn eisprong nog niet gehad (waarschijnlijk komend weekend). Ik vind het zo raar dat mijn buikpijn ongeveer  TWEE  WEKEN duurt. Dat was de afgelopen twee rondes in ieder geval zo. Als het zo door blijft gaan zal ik wel een bezoekje aan de huisarts plannen (ga toch twijfelen of er misschien iets niet in orde is).

Terug
Bovenaan