lang cyclus en zwanger worden...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

zijn er misschien dames die ook een lange cylcus hebben en toch zwanger geworden zijn!! Eventuele tips om er regelmaat in te krijgen zijn welkom...

groetjes

Wel een lange cyclus, maar nog niet zwanger helaas.
Vandaag de rode duiveltjes op bezoek gekregen.
Wel heb ik nu voor de 2de x al een cyclus van 6 weken ipv 3 maanden, dus daar ben ik wel weer erg blij mee.
Ik heb daar niet veel bijzonders voor gedaan. Ben wat gezonder gaan leven.
Zoveel mogelijk gezond eten en bewegen. Daardoor 4 kilo afgevallen. Maar of dat dat ook de reden is dat ik nu kortere cycli heb, dat weet ik niet.
Wij zijn  nu sinds september 2007 bezig.
En jullie?

Ben wel benieuwd naar de eventuele tips.

Groetjes Suus

Hey suusie,

wat leukt dat je reageert! laat ik voorop stellen dat ik nog niet lang bezig ben hoor, vanaf augustus pas, dus ben er wel bewust van dat normaal is dat het wat langer duurt!! maar toch ben ik nu zo onzeker, zit nu al op 48 dagen niet ongie!! de HA gaf aan dat je dan ook geen eisprong hebt, dus vind het zo rot dat je nu helemaal geen kans hebt!! het is geduld, geduld en nog een geduld!! Hij gaf als tip weer beginnen met pil (bijv twee strips) om het weer op gang te krijgen, vind dat moeilijk te geloven al zeg ik zelf, maar ja wie weet helpt het!!

Jullie zijn dus al even bezig, hoe voel je je? Is jouw cyclus dus nu pas normaal aan het worden?? Ben je bezig met temperaturen??

liefs
mij

Hoi polleke,

Ik ben in september 2006 gestopt met de pil en was in april 2007 zwanger.
Mijn cyclus was echt een zooitje, 1x in de 12-13 weken ongesteld, om gek van te worden.
Ik ben naar de HA geweest en die heeft mij toen een kuurtje voorgeschreven om je baarmoeder helemaal schoon te maken, wel eerst even testen of je niet zwanger bent !!
Daarna duurde het weer zolang, maar bij de HA bleek ik al zwanger te zijn !!
Inmiddels trotse mama van een gezonde zoon.
Misschien kun je even naar de HA om te vragen of dit een optie voor jullie is.

Inmiddels zijn wij bezig voor een 2e kindje en kreeg van de gyn te horen dat ik na 3 maanden proberen, langs kan komen om een eisprong op te wekken omdat bij een lange cyclus het idd moeilijker is om zwanger te worden.
Dus ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar anders kun je mssn een verwijsbrief vragen om langs de gyn te mogen.

Veel succes, ik hoop snel op een wondertje voor jullie !!

groetjes,
Cora

hoi cora.

na hoeveel tijd ben je naar de HA gegaan? ik weet dat ik nog niets mag verwachten maar dit is zo balen!! zo heb ik ook geen kans...dus zie ik het liefste dat er gelijk wat aan doen!! Ik bedoel je bent zo weer een half jaar kwijt....Fijn dat je je verhaal ff verteld heb, dat stelt me gerust!! Fijn dat jullie uiteindelijk een gezond kindje hebben mogen krijgen....

Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik voor de pil (11 jaar geleden) zo onregelmatig was, of zou dit naarmate je ouder wordt kunnen veranderen??

heel fijn weekend

...hai daar ben ik nog ff, lees net je laatste stukje goed, dus jullie zijn bezig voor de 2e?? wat leuk, hoe lang zijn jullie bezig?? wij nu ca. 3 maanden...wist niet dat ze daar op die manier iets aan kunnen doen...is het niet te vroeg voor ons om er iets aan te doen??

Hopelijk mogen jullie snel een 2e kindje krijgen...

groetjes

hoi,hoi,

Ik heb 3 keer een cyclus gehad van 30 dagen, en de laatste keer was het wel 28 dagen.
bij mij verschilt het dus! snap er af en toe ook niks van!!
Maar ik wacht tot januarie en ander ga ik naar de huisarts.

Brenda

Terug
Bovenaan