lang duren 2 x

hier nog even een berichtje van mij
en even voor anoniem met je moet niet zo zeuren :antwoord lekker niet dan!(fijn persoontje)
ik bedoel ook niet met de echo
maar lijkt zo lang te duren voordat je 20 weken bent en er gewoon leuk een echt buikje enzo krijgt ,dat mensen het zien bedoel ik ,maar aangezien hier alleen maar negatieve reacties zijn ,laat maar vraag ook nix meer hier durf je gewoon toch ook niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!
marjo24
 
hoi marjo24
last van je hormoontjes?
ik denk dat die persoon het alleen maar zo bedoelde over die echo! daar had jij het toch over? dat je het lang vond duren voor je een echo kreeg?
nou de meeste krijgen pas heel laat een echo. je hoeft niet zo te reageren hoor. en blij zijn dat JIJ zo vroeg een echo kreeg. voor iedereen duurt een zwangerschap lang. dus je bent niet de enige.
de groetjes
van sandy
 
Je kan je verhaal op 2 manieren lezen, dat je het te lang vind duren voor dat je weer een echo krijgt of dat je 20 weken nog zo ver weg vind...
Ik ben het met je eens dat er hier de laatste tijd een negatieve sfeer hangt.
Misschien inderdaad wel door de hormonen, we zijn allemaal zwanger en kunnen ons erg druk maken om kleine dingen.

En nu dan maar een antwoord want daarvoor stond je op dit forum!
Ik vond de eerste weken ook erg langzaam voorbij gaan/kruipen.
Meid als je eenmaal de 20 weken voorbij bent dan vliegt de tijd.
Probeer van elk moment te genieten en probeer je niet te druk te maken over al die negatievelingen!

Succes, Babs ( 28 weken)
 
Hoi Marjo,

Ik herken het helemaal hoor. Ben nu bijna 15 weken. De eerste weken gingen helemaal langzaam, maar als ik terugkijk vliegt de tijd eigenlijk voorbij.
De een krijgt sneller een buikje dan de ander. Bij mij zie je het al erg goed, terwijl bij een vriendin van me (17 weken) nog bijna niets te zien is.

liefs Dor
 
He Marjo,

Gezellige sfeer hangt hier...not.
Ik ben dus ook over van het zwangerforum, ben nu 5 weken en 1 dag, denk ik...
Ik ben recnt bij de gyn geweest omdat mijn cyclus zo schommelde en ik mag a.s. vrijdag naar de gyn, dus krijg misschien wel een echo, maar goed, dan zal je wel niks zien, of wel.
Hoe ver ben jij nu?
En de tijd kruipt he..., wanneer ben je uitgerekend?
Ik 3 december...

Nou tot snel.

Liefs Spike
 
Terug
Bovenaan