Lang en smal, broeken zakken af

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Onze knul is dus lang en smal en dus is het heel lastig om passende broeken te kopen. Voor de lengte is maatje 80 nodig maar die zakken dus wel af als Thom gaat kruipen omdat hij een klein kontje heeft (maatje74)
Hoe los ik dat op?

groetjes Ida

ps. Ik kan niet naaien of elastiek strakker maken ofzo.

hoi,

hier hetzelfde probleem.
ik ga van de week voor bretels (weet niet of ik het zo goed schrijf) kijken. die kunnen gewoon onder de kleding en omdat het dmv klemmetjes vastzit aan de broek kun je ook nog makkelijk de luier verschonen.
of anders een riempje, maar dat vind ik persoonlijk niet erg handig!

groeten danielle

Bedankt voor je goeie idee. heb jij enig idee waar die bretels te koop zijn? Bij V&D of Hema of moet je daarvoor naar bijv. prenatal? Als jij geslaagd ben in je aankoop, zou je me dan willen laten weten waar je wat gehaald hebt?

Groetjes Ida

ik ga morgen even naar de prenatal, laat je wel even weten of ze ze daar hebben!
heb eigenlijk ook geen flauw idee waar ik ze moet halen, misschien heeft H&M ze ook wel.
als ik ze daar niet kan vinden ga ik op marktplaats kijken, daar staan er ook een paar op zag ik net.

groeten danielle

Ik koop vaak broekjes bij de hema en daar hebben ze vaak zo'n elastiek in de band wat je zelf aan kan trekken. Noem het altijd zo'n zwangerschapselastiek, zat ook in veel positiekleding.
Ik weet natuurlijk niet of het ook in jongensbroekjes zit.
Sil

da's ook een goed idee zeg, dank je wel, ik ga er achteraan. Fijn zeg, al die tips!

Ook voor jongentjes, al zit het niet in alle broekjes, maar het is echt handig. Het zit overigens ook in de broekjes van LOGG (H&M is dat?)

Janine

Terug
Bovenaan