Lang end!

Hoi,

Net weer met Mats bij het cb buro geweest. Meneer is nu met 5 maanden 71 cm en 7720 gram. Qua lengte is hij nu uit de curve geschoten! Wat betreft gewicht zit hij ook wel bovenin maar niet zoveel als zijn lengte. Hij is dus lang en slank. Snap er eigenlijk niet veel van want ik ben zelf 1.70m en zijn vader is 1.82m...

Ook moeten we naar de fysio... Zijn linkerkant van zijn gezichtje is iets platter dan rechts. Hij slaapt altijd plat op links, krijgen we zelf ook geen verandering in. Hoop dat het helpt!

Nog meer lange baby's?

Groetjes Martinique

Bij drie maanden was ons mannetje 65 cm lang weet nog niet wat hij nu bij 4 maanden is,moet volgende week weer naar het cb.

Hier ook fysio voor een afgeplat hoofdje,maar dat gaat gelukkig allemaal de goede kant op. Hij vindt het bij de fysio wel heel moeilijk hoor.

Groetjes
Chris

mij zoontje hat het ook hij draade altijd naar links maar sins hij kan rolen doet hij het niet meer en draait hij de helen nacht op de eene zij en op de anderen zij
en ik zie er ook nu niets meer van die af plating   en hij duimt ook met een hand maar
dus meschien hij jou ook over een tijtje maar daar hep je nu niets aan natuurlijk

Ja, Esther is nu ruim 5 maanden, maar heeft sinds 2 weken ook al maatje 74 aan. Ik gok dat ze nu 71 of 72 cm is, maar volgende week wordt ze pas weer gemeten op het cb. Ze zat al boven de groeicurve en ik denk dat ze er nu nog veel meer boven zal zitten. Zoals onze kraamhulp zei: "Die wordt fotomodel, met benen tot haar oksels". En zo is het!

Terug
Bovenaan