lang geleden, hoe is het met iedereen!!!

Hoi dames,

na lange tijd laat ik ff weer eens wat van mij horen.
Met mijn zoon gaat alles goed, hij is nu 51 cm en 3200 graam, was 11 aug 47 cm en 2595 gram.

Ik heb snel ff gekeken en zo te zien zijn er al een aantal bevallen en sommige zijn met de laatste loodjes bezig.

Waarschijnlijk hebben diegene die al bevallen zijn weinig tijd om te internetten, bij mij is dat wel het geval, ik heb bijna nergens meer tijd voor.

Voor iedereen die nog moet bevallen zeg ik veel succes en geniet er een beetje van, je maakt het maar zelden mee en het is een aparte ervaring.

veel liefs
Marloes

Genieten van die bevalling, hahaha! Nou ik zal mijn best doen;-)

Fijn dat alles goed met je is en met jullie kleine ventje en leuk om weer wat van je te horen! Dat geeft de burger moed: er komt een dag dat wij ook aan de beurt zijn!

x

Naar die dag kijk ik ook uit Blossoms haha.. Leuk om wat van je te horen Marloes. Wat fijn dat het goed met je gaat en met je zoontje. Kan goed begrijpen dat je het nu heel druk daar mee hebt.
Ben benieuwd naar de ervaringen in de kraamperiode en wat ons te wachten staat,

Liefs, Liselotte

Fijn om te horen dat het goed gaat met de baby. Ik hoop met jou ook? Hihi, zo zie je maar, ineens is hij de belangrijkste en vergeet je zelfs te vertellen hoe het met jou en je man gaat ;-)

Ik ben nog in de 'wachtfase'. Niet heel leuk meer, maar ik kan er niks mooiers van maken.
Ik ben nu dik 39 weken, maar er gebeurt niks serieus!
KON ik maar genieten van de bevalling, dat zou betekenen dat ik bezig was. Maar helaas, tot nu toe heb ik alleen last van onbelangrijke harde buiken en irritante pijntjes die volgens mij niet bijdragen aan een bevalling...
I know, ik klink depressief en vandaag voel ik me ook zo. Verder gaat het goed hoor ;-)

Heey Marloes,

Wat leuk dat je even naar ons informeert hihi. En dat ondanks al de drukte die een nieuw leven met zich mee brengt hihi.

Denk dat je het idd druk genoeg hebt met de beschuit en muisjes, luiers, visite, enz enz....

Ik zit inmiddels over mijn uitgerekende datum heen. En er dient zich nog niks aan. Ik denk dat ik ingeleid ga worden, aangezien mijn mannetje OF verlegen is OF het nog veeeeeel te goed heeft in de buik haha.

Geniet van jullie kleine wondertje, en dat alles goed mag blijven gaan met jullie!

LIEFS

Hey hallo!

Onze tweeling is nu bijna 4 weken oud en allebei alweer een halve kilo zwaarder dan hun geboortegewicht van 3000 gram. Het gaat hartstikke goed met ze en met mij ook! (had na 2 weken mijn oude jeans alweer aan).
Maes en Isa zijn heel zoet, slapen veel en drinken goed.
De kraamtijd ging erg snel en de bevalling ook.
Net als de meiden hierboven zat ik ook echt ontzettend te wachten op de bevalling. En toch is het raar als het allemaal voorbij is en je zwanger-af bent...
Dus idd, geniet er nog eventjes van om je kindje helemaal voor jezelf te hebben!
Succes voor jullie!!

Terug
Bovenaan