Lang geleden

Hallo Meiden,

Het is echt al een hele tijd geleden dat ik op de mamaclub te vinden was.
Maar ben nu heerlijk met verlof en zo blij dat ik weer de mogelijkheid heb om hier lekker rond te snuffen.
Hoe voelen jullie je allemaal? Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje maar herken mezelf idd ook in het rusteloze.
Was ook benieuwd of er nog meiden uit de richting van zeeland komen?

Groetjes Dominique

Hoi Dominique,

Join the club! Ik kom uit Utrecht, dus midden van het land. Geniet van alle verhalen hier, het is heerlijk om af en toe even te spuien en herkenbare verhalen te lezen!

Groetjes Blossom

hoi hoi

Ik kom uit sprang-capelle (in de buurt van Kaatsheuvel, Efteling). Blossom heeft wel gelijk, het is heerlijk om ff te spuien bij mensen die in hetzelfde schuitje zitten. 'Andere' mensen (welke niet zwanger zijn) snappen het af en toe niet wat je bedoeld of waarom je zo reageert..hahahahahahaha. Het is een heerlijk forum :))

Groetjes

Hallo again,

Ja het is echt heerlijk om zo lekker af en toe ff in de wereld van de zwangeren te duiken die net zo ver zijn als ik.
Kun je idd ff lekker spuien..
@mamamar wat leuk heb ik ook 26 jaar gewoond woon nu in zeeuws vlaanderen. Wanneer ben je uitgerekend?

groetjes

Wat leuk dat je wacheren kent. Ik woon er net 27 jaar (ben zo oud zie je) en woon er nog steeds met plezier. Ik ben zwanger van een tweeling en uitgerekend 23 sept. dit worden het 4de en5de kindje. en jij?

Ik ben 21 sept uitgerekend van de tweede.
Heb zelf altijd in Middelburg woont met veel plezier.
Dat gaat wel druk worden straks met 5 kindjes, gaat het wel allemaal goed met je?

Terug
Bovenaan