Lang leve Albert!

A

Anoniem

Guest
Albert, wie is albert? Albert Heijn.

Ik ga een monsterweekend tegemoet met vrijdag een hele dag een bruiloft, zaterdag een verjaardag van mijn zwager en zondag Lukas zijn verjaardag.

Ik heb net alle boodschappen via Albert bestelt. Ik hoef alleen nog maar taart te halen.

Deze dame is klaar voor het weekend!

HIHIHI!

Ik kom er eigenlijk zelden, tenzij ik erge zin heb in  een lekkere magnetron maaltijd  op het werk....
En als hier in het dorp alles weer eens op is, bij de AP hebben ze altijd goede voorraden die zelden op zijn namelijk!

Prettig weekend!

Helaas bezorgen ze hier (nog) niet!!
Wel super dat zoiets bestaat!

Hmm pas op voor de muizen

Grapje hoor maar hier MOEST ik toch even op reageren.

Binnenkort meer van mij!

Liefs Kirsten mv Tyche

Heel fijn weekend gewenst!!

ow, ik heb ook zooo vaak getwijfeld of ik Albert even zou bellen (internetten in dit geval). Maar ik heb steeds het idee dat ik dan wel veeeel duurder uit zou zijn. Maar ja, ik bespaar natuurlijk weer dat ik in de buurt van de andere winkels kom (met alle gevaren van dien).
Maar goed, ik vind het een super idee om het te doen in een druk week-end. Nu alvast je boodschappenlijstje doorgeven, en zaterdag alleen de deur nog maar open doen!
Fijn week-end!
Liefs Nelleke

Wat je zegt ja, lang leve Albert!!!

Zo nu en dan bestel ik een hele lading, lekker veel grote en zware spullen in één keer. Maar dan zit ik rustig anderhalf uur te bestellen. Dus tijd bespaar ik er niet mee maar m’n rug wel, haha.

Het gemak dient de mensch...

Terug
Bovenaan