Lang leve de EMESAFENE!!!!!!!!!!!

Hallo,
Ik was tot de 14de week misselijk (regelmatig met overgeven) en ben toen naar de huisarts gegaan. Heb Emesafene gekregen en bij mij werkt het geweldig!!
Zeker een aanrader om het te proberen. Het werkt niet bij iedereen, maar als het net zo werkt als bij mij, niet wachten, maar halen die pillen!!
Succes

Hallo
ik heb vanaf week 7 ook emesafene (ben nu ruim 13 weken). Vandaag ben ik op advies van de arts een dagje gestopt om te kijken hoe het gaat. Ik heb vanmorgen al zeker 8 keer overgegeven. Erg vervelend! Met Emesafene moet ik nog steeds in de ochtend overgeven, maar dat is meestal maar 1 of 2 keer. Dus de medicijnen helpen wel degelijk bij mij! Ik hoop dat ik snel helemaal van de misselijkheid en het overgeven af ben (het is niet echt leuk meer).
Is er nog iemand die hier ook zo veel last van heeft?

Succes allemaal
Groetjes

Hoi hoi,

ik ben nog steeds misselijk, had gehoopt dat het na 12 - 14 weken minder zou worden, en heb vandaag (15 weken zwanger) ook emesafene voorgeschreven gekregen van de gynaecoloog. Fijn hier de reacties te lezen dat het goed zou werken. Hoop dat het dat bij mij ook doet, ben het zoooooo zat (en voel me zo slap)

groetjes Natasja

Hoi hoi,

tot nu toe ben ik zooo blij.... De medicijnen lijken goed te werken, ik heb niet meer over hoeven geven! Ik heb er gisteren 2 genomen (ik ging een dagje shoppen) en vandaag eentje. Ik merkte vandaag wel nog dat de misselijkheid er was maar door rustig aan te doen ging het goed. Yes yes yes, hoop dat het zo blijft werken....

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan