lang leve de osteopaat!!!!!!!

Gister op advies van zkh met Lizzy naar Osteopaat gegaan omdat ze met pomp is geboren en ik een hele heftige bevalling had...(schijnbaar hebben kindjes met pomp meer last daarvan) nou wij hadden zo iets van we zien wel als ze iets vind volgens ons is met Lizzy alles goed...
Nou wij daar en ja hoor!! gelijk de zwakke plek van Liz!! het poepen!! bleek dat haar darmpjes nog niet goed uigevouwen waren zeg maar en een blokkade in haar nekje....heeft ze gelijk verholpen!!! door alleen maar aan te raken!! super!!! en waar we eerst 1x in de 2-3 dagen een volle luier hadden hebben we er nu al 2 dagen achterelkaar gehad!!!

Wij zijn ook al 4x bij de osteopaat geweest met Thijs. Dit vanwege zijn voorkeurshouding naar links. Je zag al dat zijn schedeltje er onder leed. Dit is nu weer redelijk verholpen. super he wat die mensen kunnen.

Bij onze oudste ook hele goede ervaringen met de osteopaat. Met onze jongste gaan we er over een tijdje naar toe. Gewoon om hem even na te laten kijken. Deze mensen kunnen echt zo veel. Het zijn vaak fysiotherapeuten en artsen die doorstuderen.

Fijn dat het mag helpen bij Lizzy! Jason gaat op het moment naar de fysiotherapeut. i.v.m. voorkeurshouding, hij heeft zo op het eerste gezicht geen blokkades, dus we gaan het eerst zo proberen. Hij heeft een speciaal kussen gekregen waar hij tussen ligt te slapen op zijn zij, op de niet voorkeurshouding. Zijn schedeltje was ook al aan het vervormen, maar nu een week later merk ik dat hij nu al makkelijker uit zichzelf de niet voorkeurshouding kiest.

Liefs

Wij gaan vanmiddag met sam naar de osteopaat.
Ik ben benieuwd. Heb soms echt het idee dat er iets niet lekker bij haar zit. ze is soms zo ontroostbaar. andere dagen gaat het goed hoor gelukkig. maar even na laten kijken lijkt me prettig! ik houd jullie op de hoogte!

Nou het vervolg op het osteopaat verhaal.
Ze vonden een knoopje in haar darmen. en het werd ons aangeraden om over te gaan op voeding voor koemelkallergie + johannesbroodpitmeel. dus dat gaan we maar proberen.
Gisteravond was het krijsen echt niet meer normaal. kon er echt niet tegen om mijn meissie zo'n pijn zien te hebben. Hoop dus dat dit snel aanslaat!

Terug
Bovenaan