Lang leve de ruggenprik

Afgelopen zondag 28 maart ben ik via een redelijk dramatische bevalling, inclusief ruggenprik en vacuumpomp, moeder geworden van mijn zoon Quintus. Hij is gelukkig helemaal gezond geboren. Ik lig nog behoorlijk in de puinpoeier en heb net een heel gezeik met een kraamverzorgster achter de rug. Sinds vandaag een andere kraam die ons er weer helemaal bovenop helpt dus voor ons kan het genieten hopelijk ook gaan beginnen.

Voor iedereen die nog moet, succes!!!!!

Owh meid!gefeliciteerd met je zoontje!Em ja kraamhulp[heb ik niet gehad helaas,lag in het zkh,maar wel een ruggeprik neemt wel wat van de pijn af he maar NIET ALLES!]
Geniet van de kleine!
x

Owh meid!gefeliciteerd met je zoontje!Em ja kraamhulp[heb ik niet gehad helaas,lag in het zkh,maar wel een ruggeprik neemt wel wat van de pijn af he maar NIET ALLES!]
Geniet van de kleine!
x

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man.
En jeetje echt waar gezeik met je kraamverzorgster??? Dat meen je niet zeg!!!! Nou ik hoop dat jullie nu een fijne kraamhulp hebben die jullie wel een mooie tijd kan bezorgen.
Geniet lekker van de kleine man.

Liefs marielle

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man.
En jeetje echt waar gezeik met je kraamverzorgster??? Dat meen je niet zeg!!!! Nou ik hoop dat jullie nu een fijne kraamhulp hebben die jullie wel een mooie tijd kan bezorgen.
Geniet lekker van de kleine man.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan