Lang leve dit "fijne" forum!! (not)

Effe gal spugen hoor!
Heb er vanaf gisterenavond tot nu over gedaan om EINDELIJK weer eens contact met dit fantastische forum te maken!! Ggrr!!
Toen ze zeiden dat het eind van de zomer vernieuwd zou worden hebben ze er volgens mij vergeten bij te vermelden dat het zomer 2010 zou zijn!! Vind het nu wel leuk geweest eigenlijk....
Vrijwillerswerk of niet, zo'n forum bijhouden, belofte maakt schuld!

Gezien de reacties op de topics zal ik wel niet de enige zijn die er niet op kon komen; het is wel extreem rustig of niet?

Zo ik ben het weer kwijt, hopelijk gaan ze er nu echt snel wat aan doen!

Groetjes Sas

Het zou ook fijn zijn als we eens uitleg kregen. Wanneer werkt het beter, is er nog hoop voor ons?
Misschien zijn er onder ons wel vrijwilligers die willen helpen als het zo heel moeilijk is?
We wachten al zo lang...

Het is een wonder dat we nog zo n actief forum hebben.

Dit stond trouwens aan het begin van de site:

Verhuizing ouderschapsforum.Dit forum zal binnenkort worden verhuisd naar de Jonge Gezinnen-sites baby en peuter-kleuter.

Maarja of het begrip "binnenkort" net zo rekbaar is als "eind van de zomer" dat is natuurlijk weer de grote vraag!!

Groetjes Sas

Ik kon er ook niet op komen, erg vervelend. Maar nogmaals het zijn allemaal vrijwilligers volgens mij en dat moet je niet muiten maar zelf helpen.

groetjes Maris

Ik kon er ook een hele poos weer niet op komen, en ben ik er weer, zie ik dat mn spelletjespost gewoon 4x geplaatst is.aaaaaaaaaarrrrgggggghhhhhhh!!!

Ik ben ook nog steeds niet kapot van dit forum, maar ben bang dat tijdelijk, permanent is geworden!!!

Groetjes

Ik wil best helpen hoor Maris, maar er wordt ook geen hulp gevraagd....
En zoals gezegd: ook als je als vrijwilliger een belofte doet moet je die nakomen, lukt dat niet is het nog geen probleem, als je mensen maar op de hoogte houdt! Dan kweek je meer begrip dan op deze manier!
Ik vind het dan geen muiten meer maar terecht klagen.
Volgens mij zijn we best meegaand en geduldig geweest al die tijd maar is het ook wel zoals babybelle zegt; het is een wonder dat iedereen nog zo actief blijft!

Maargoed ieder zijn mening.... :eek:)

Groetjes Sas

Haha Sas. Ik snap je wel hoor, maar ik denk dat hoe meer je muit/klaagt hoe minder er wordt gedaan.

En ik dacht trouwens dat dit t definitieve forum was en dat er alleen een fotoding bij zou komen.

groetjes Maris

Nee volgens mij niet, misschien wel de lay-out enzo, maar als je nu de hoofdpagina bekijkt zie je daar al een nieuwe pagina. De vier tabjes zijn dan onderverdeeld. Ik denk dat het een beetje het idee wordt als bij "zwanger" daar staat het forum ook weer onder de andere onderwerpen net zoals eerder.
Waarschijnlijk werkt je link dan ook niet meer mocht je die al hebben opgeslagen..

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan