Lang leve het forum!

Hoi meiden,

Ik merk dat ik steeds meer zelfvertrouwen krijg als het om Daantje gaat, ik kan haar gedachten tegenwoordig bijna lezen, hebben jullie dat ook met jullie kleintjes?
Ik vind het forum wel een superfijne plek om je twijfels of vragen op kwijt te kunnen, altijd is er wel iemand met een goed idee of leuke tip, dat vind ik super, dus dat wou ik even zeggen!

Liefs Femke, mama van Daantje (14-2-08)

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ,af en toe,onzekere mama ben.
En ik vind het advies wat ik hier krijg zo fijn.
Wat is beter, dan van ervaringen van andere mama's en kleintjes...
Dus DITO

Groetjes suus

Heee muizeke,

Ik ben het helemaal met je eens. Moet er wel bij zeggen dat ik Myrthe al heel snel wel begreep wat ze wilde, maar soms kan je er ook naast zitten en dan is dit een heerlijke vraagbak.

Aan het cb hier heb ik niks, ze praten elkaar teveel tegen. En mn vriendin (haar dochter is 3 weken ouder) krijgt dus ook altijd iets heel anders te horen dan ik. Of het tegenovergestelde.

Ik vraag dus altijd eerst mn vragen hier en dankzij jullie adviezen en tips kom ik dan al een heel eind. En als ik dan twijfel en de ha raadpleeg vind hij mij dankzij jullie al heel goed op de hoogte van alle eventuele oplossingen.

Dus dank jullie wel allemaal.

Liefs Reneke en Myrthe (18-3-08)

wat leuk dat jullie het ook zo ervaren, als ik ergens aan twijfel post ik het ook altijd  hier en vaak vraag ik mijn moeder om advies en als ik dan zeg: op internet zeggen ze dit of dat dan zegt ze altijd: wat fijn, dat hadden wij in onze tijd helemaal niet!

Helemaal mee eens! Ik post mijn vragen eigenlijk nooit, maar lees wel altijd mee en er komen veel dingen voorbij waar ik ook mee worstel. Ik kijk ook wel eens op andere plaatsen op het jonge gezinnenforum, maar die onderwerpen sluiten nooit zo goed aan als die op ons 'voorjaar 2008 moeders'-forum. Wij zitten gewoon met z'n allen in dezelfde fase en het is super dat we op deze plek ideeen en tips en ervaringen kunnen uitwisselen.

Wat ik ook fijn vind: mijn consultatiebureau is wel helemaal geweldig (echt, ze bestaan!) en ik krijg echt heel goeie adviezen van verpleegkundigen. Die adviezen kan ik ook best vaak hier kwijt, juist omdat we nu eenmaal allemaal in dezelfde fase zitten. Op die manier heb ik het idee dat ik niet de enige ben die van zo'n fijn consultatiebureau profiteert.

Liefs van Jamie (mama van Norah, 14-2-2008)

Dat vind ik nou ook. Bij twijfel ga ik eerst naar het forum toe om te posten, en kom ik er dan nog niet uit, dan ga ik het verderop zoeken!

Ben blij dat we elkaar op deze manier soms toch wat onzekerheden kunnen wegnemen!!

liefs,

Suus mama van Feline 25.02.08

ook hier lang leven het forum

ik benook blij dat het forum er is tijdens het zwanger worden al en nu nog steeds...

voor vragen maar zekr ook voor de gezelligheid heb hier zelfs een aantal vriendinnen aan overgehouden haha

dus van mij een krijgt het forum een dikke vette 10

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hoi,

Hier ook iemand die ontzettend blij met het forum is!!!!!
Ik kijk elke dag wel even op het forum.
Tijdens de zwangerschap al en nu nog steeds.
Je kunt hier gewoon lekker je ding kwijt, zowel als het positief of negatief is en je kunt vragen en ervaringen uitwisselen met elkaar, want jah je zit bijna allemaal wel in dezelfde situatie.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan