lang leve je familie!

A

Anoniem

Guest
Oké, vandaag mijn vier zusjes ingelicht over het feit dat we na de miskraam het toch weer aan het klussen zijn, kreeg hele leuke reacties! De één is al aan het shoppen geslagen en heeft een rompertje op de kop getikt. De ander geeft aan dat ze wil oppassen, mits de kast vol chips ligt (tja, bij het metabolisme van een vijftien jarige kan dit ook wel) en verder zijn alle weekenden al volgepland met eventuele logeerpartijtjes.

Ik ben dankbaar voor hun vertrouwen in ons kunnen, Haha.

Ik moest het even kwijt!

Liefs appeltje

lekker dat je een beetje steun krijgt! Ze zijn ook op de hoogte van de mk? Kun je aankomende maand weer met volle moed aan de klus! Succes!!

haha super lief zeg!!!!wees er ontzettend blij en trots op!!

Lief zeg!! Fijn dat je fam er zo duidelijk voor je is! Hoeft niet altijd zo te zijn. Veel succes!!!!

Liefs ciomama

Hihi wat leuk zeg!!! Geniet ervan en geloof me, als je eenmaal mama bent is familie waar je op kan terugvallen het grootste geschenk! :)

Dank jullie wel, lieve meiden! Mijn zusjes zijn op de hoogte van de miskraam, ik kon al heel snel mijn mond niet meer houden over de vorige zwangerschap en normaal hou ik wel van een wijntje op zijn tijd, maar het viel op dat ik die afsloeg.
Verder is het idd erg gezellig met zoveel meiden, heb alleen wel eens medeleiden met mijn vader, haha.

Medelijden.......(stomme spelfout....en dat wordt dan juf, Hihi)

Terug
Bovenaan