(Lang Leve) Teunisbloemolie!

Hai Meiden,

Ik wilde eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik deze ronde voor het eerste Teunisbloemolie heb geslikt en dat ik vandaag ongesteld ben geworden op dag 39!! ("normaal" gesproken heb ik een cyclus van ruim 50 dagen)
Het werkt dus wel bij mij!!
Ben benieuwd wat het de volgende cyclus gaat doen.... als het in dit tempo doorgaat zit ik over 2 /3  maanden wellicht eindelijk op een normale cyclus! Joepie! (of nog veel meer Joepie; ben ik misschien dan zelfs wel zwanger!!)

Ik slik overigens die speciale Efamarine Efanol voor moeder&baby, met Omega 3&6 + teunisbloemolie. Dit omdat ik toch verschillende verhalen hoor over of tblmolie kwaad kan bij een prille zwangerschap enzo, en dit spul echt speciaal voor zwangere vrouwen is..

Groetjes 10e

Hee 10e,

Had maanden mooie cyclussen van 28 dagen en ineens 2 rondes met cyclussen van 39 dagen. Deze ronde voor het eerst teunis geslikt en inderdaad lang leve de teunisbloemolie!!!! Dag 31 ongi!!!!

Maar dat van die prille zwangerschap dat wist ik niet...ik heb die van het kruidvat en de da gebruikt...weet niet of dat dan goed is...

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Ik heb het zelf ook niet concreet gehoord dat het slecht is ofzo hoor, maar ik lees er wel eens wat over op het forum enzo. Ik begrijp dat op de verpakking van normale tsblmolie staat dat je moet stoppen met slikken als je zwanger bent en tja, dan krijg je natuurlijk weer de eeuwige twijfel: de eerste weken dat ik misschien zwanger ben en het nog niet weet en ondertussen wel dat spul slik; kan dat dan geen kwaad? (zelfde dillema als met drinken / roken / stappen / duiken / rauw vlees / franse kaas / enz enz enz) Om dus maar het zekere voor het onzekere te nemen heb ik zo'n potje speciaal voor zwangere vrouwen... voel ik mezelf net wat prettiger bij. (misschien ben ik wel een veel te gewillig en onzeker slachtoffer van een goede  marketing en betaal ik 2 x zoveel voor precies hetzelfde hoor, haha)

Liefs, 10e

quote: 10e1983 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2007 23:15:24'));

Hai Meiden,

Ik wilde eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik deze ronde voor het eerste Teunisbloemolie heb geslikt en dat ik vandaag ongesteld ben geworden op dag 39!! ("normaal" gesproken heb ik een cyclus van ruim 50 dagen)
Het werkt dus wel bij mij!!
Ben benieuwd wat het de volgende cyclus gaat doen.... als het in dit tempo doorgaat zit ik over 2 /3  maanden wellicht eindelijk op een normale cyclus! Joepie! (of nog veel meer Joepie; ben ik misschien dan zelfs wel zwanger!!)

Ik slik overigens die speciale Efamarine Efanol voor moeder&baby, met Omega 3&6 + teunisbloemolie. Dit omdat ik toch verschillende verhalen hoor over of tblmolie kwaad kan bij een prille zwangerschap enzo, en dit spul echt speciaal voor zwangere vrouwen is..

Groetjes 10e

Hoi 10e.

Fijn dat het werkt!!

Maarre toen ik jou stukje zo las...
Ik heb zelf ook van die mega lange cyclussen en bij mij komt dit door pcos.
Niet dat ik je wat wil aanpraten ofzo...Ben je hier alwel eens mee bij je HA geweest?

Groetjes mamaloe

Hoi Mamaloe,

Thanks voor je reactie!
Uiteraard heb ik mezelf al 100 keer afgevraagd waarom ik van die mega lange cycli heb. Heb de ha ook al gebeld, maar ja, dan krijg je het bekende verhaal... "wacht nog maar even 2 a 3 cycli af en kom dan maar een keertje langs". Dus tja, voorlopig zit er niets anders op dan afwachten en hopen dat de tnblmolie z'n werk blijft doen.

Liefs, 10e

PS. Ik ben overigens 5 maanden geleden met de pil gestopt.

super joh! ik slik het ook, samen met monnikspeper en eenhoornwortel. had ook kei lange en onrelmatige cyclussen. Nu heb ik op dag 12 mijn ei gehad, dus dat is ook heeeeel netjes!  Succes verder en dat je maar snel  zwanger mag zijn!

Had gister nod, maar durf niet te testen...

Imme xx

quote: 10e1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 10:33:07'));

Hoi Mamaloe,

Thanks voor je reactie!
Uiteraard heb ik mezelf al 100 keer afgevraagd waarom ik van die mega lange cycli heb. Heb de ha ook al gebeld, maar ja, dan krijg je het bekende verhaal... "wacht nog maar even 2 a 3 cycli af en kom dan maar een keertje langs". Dus tja, voorlopig zit er niets anders op dan afwachten en hopen dat de tnblmolie z'n werk blijft doen.

Liefs, 10e

PS. Ik ben overigens 5 maanden geleden met de pil gestopt.

Worden ze ook steeds langer dan? Als ik jou was dan zou ik gewoon op mn strepen gaan staan want dit is echt heel lang hoor!
Bij mij was het deze keer zo dat ik begon met 30 dagen, 36-40-43-47 en toen ben ik maar gestopt met tellen ;-).
Bij mij hebben ze bloed geprikt en mijn waardes waren te hoog, nu krijg ik pillen die ze normaal geven aan mensen met suikerziekte en dit helpt! Die waardes zijn dus een soort suiker waardes. Wat niet betekend dat ik suikerziekte heb want dat is het dus niet. Lekker ingewikkeld, maar slik nu 2,5 maand deze pillen en ben trug bij 29 dagen :D.

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan