Lang navloeien

<p>Hoi dames, </p><p>Ik heb 26 Juli, ruim 7 weken geleden, bevallen. Het navloeien is zo'n 3 keer gestopt en weer opnieuw begonnen, ook nog na 6 weken (dat zou het gestopt moeten zijn). Volgens internet kan dit wijzen op het blijven zitten van een restje placenta, maar de verloskundige heeft een echo gemaakt en er zat niks meer. Heel fijn natuurlijk, maar ik blijf bloeden en ik ben daar wel klaar mee..</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Langer dan 6 weken bloeden of dat het opnieuw begon? Is het bij jullie uiteindelijk vanzelf over gegaan of bleek er toch iets aan de hand?</p><p>Ik ben benieuwd! Liefs</p>

Ik heb dik 8 weken gevloeid na mijn bevalling. Het was niet veel meer en zolang dat zo bleef en niet gek rook, hoefde ik mij geen zorgen te maken zei mijn verloskundige. 6 weken is een gemiddelde, elke vrouw is anders

Ik ben 17 juni bevallen en bleef ook maar vloeien. Volgens de verloskundige mogelijk al een menstruatie, maar bleef aanhouden tot de nacontrole bij de gynaecoloog. Die zag op de echo alsnog een ieniemini stukje oplichten. Vervolgens heb ik een hysteroscopie gehad, een kijkonderzoek en toen bleken er toch wat kleine placenta resten achter te zijn gebleven. Via een Myosure zijn die verwijderd. Daarna nog anderhalve week gevloeid en nu sinds een week ben ik er eindelijk vanaf (na 12 weken pfff). Als het aanhoudt zou ik dus toch nog een keer een echo laten maken voor de zekerheid.

Ik ben 6.5 week terug bevallen. Ik heb 5.5 week gevloeid, soms was het een dag weg en kwam het toch weer terug. En ik werd gisteren weer voor het eerst ongesteld. 
Na mijn eerste bevalling, 2 jaar terug heb ik maar 4 weken gevloeid. 
Dus elke zwangerschap is anders wat dat betreft.. maar 7 weken lijkt idd wel lang. Ik zou het nog een weekje aankijken en anders teruggaan naar de dokter.  

Ik ben 6.5 week terug bevallen. Ik heb 5.5 week gevloeid, soms was het een dag weg en kwam het toch weer terug. En ik werd gisteren weer voor het eerst ongesteld. 
Na mijn eerste bevalling, 2 jaar terug heb ik maar 4 weken gevloeid. 
Dus elke zwangerschap is anders wat dat betreft.. maar 7 weken lijkt idd wel lang. Ik zou het nog een weekje aankijken en anders teruggaan naar de dokter.  

Terug
Bovenaan