A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
hier dan ook nog maar een keer een berichtje van mij.
Allereerst alle pas bevallen mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.
En alle nog afwachtende mama's (zoals ik) nog ff hé, we gaan ervoor!!!
Ik zelf ben op het moment 39+1 weken zwanger.
Maar ben het behoorlijk zat.
Lopen gaat steeds slechter, slapen gelukkig nog goed en als klap op de vuurpijl nog maar even een blaasontsteking erbij, waar ik wonderlijk genoeg niks van merk, maar die wel behandeld moet worden.
Ik heb nu al vanaf half augustus 'smiddags thuiszorg voor het huishouden en de opvang van de kinderen (ja hier in Duitsland krijg je dat) ivm met mijn bekkenklachten en voorheen vanwege kans op voortijdige weeën.
Verder gaat het hier zijn gangetje maar kunnen we allemaal niet wachten tot "Puck" er is.
Maar dat lezen jullie dan wel.
Groetjes Sandra mv Joep, Jonne en J......?
hier dan ook nog maar een keer een berichtje van mij.
Allereerst alle pas bevallen mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.
En alle nog afwachtende mama's (zoals ik) nog ff hé, we gaan ervoor!!!
Ik zelf ben op het moment 39+1 weken zwanger.
Maar ben het behoorlijk zat.
Lopen gaat steeds slechter, slapen gelukkig nog goed en als klap op de vuurpijl nog maar even een blaasontsteking erbij, waar ik wonderlijk genoeg niks van merk, maar die wel behandeld moet worden.
Ik heb nu al vanaf half augustus 'smiddags thuiszorg voor het huishouden en de opvang van de kinderen (ja hier in Duitsland krijg je dat) ivm met mijn bekkenklachten en voorheen vanwege kans op voortijdige weeën.
Verder gaat het hier zijn gangetje maar kunnen we allemaal niet wachten tot "Puck" er is.
Maar dat lezen jullie dan wel.
Groetjes Sandra mv Joep, Jonne en J......?