Lang niet geweest en toch nog bekende namen gezien...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Zo lang er tussen uit geweest en toch lees ik nog namen van mensen die een paar maanden geleden ook op dit forum zaten. Ik kwam er niet heel regelmatig maar toch wel zoveel dat ik jullie nu herken, grappig!

Ik ben Marianne en ik ben een hele tijd niet meer op dit forum geweest. April vorig jaar ben ik gestopt met de pil, in oktober een keer ongi geweest maar verder niet. Vandaar dat ik een poosje niet meer op het forum geweest ben. Nu sta ik aan het begin van een medische mallemolen. Ben vandaag voor de tweede keer naar de gyn. geweest en het blijkt dat ik dus geen eisprong heb. Dit moet nu worden opgewekt met een medicijn dat verwant is aan clomid. Over twee weken krijg ik een baarmoederfoto. Daarnaast bleek bij een onderzoek naar zijn nierstenen dat mijn vriend een spatader op zijn balzak heeft. Dat kan ook nog eens concequenties hebben voor zijn vruchtbaarheid.

Voel me dus op dit moment erg onzeker...zijn er mensen die ervaring hebben met deze dingen en me misschien kunnen vertellen wat ik de aankomende tijd allemaal kan verwachten?

Groetjes een onzekere meid die dolgraag zwanger zou willen worden

Ha Mar,
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik ga extra hard voor je duimen.
Je verdient het!
Groetjes J

Ha die Marianne,
Ook ik ben hier al lang niet meer geweest en er is veel veranderd.
Alleen zijn wij helaas nog het zelfde gebleven

Ik ben ook nog maar 2x ongie geworden dus ik denk dat je snel zal gaan volgen.
Wil je me een beetje op de hoogte houden?

Alvast bedankt en groetjes van Mariska

hoi,
geef de moed niet op meis! ze zijn tegenwoordig zover in de medische wereld!! mijn man zit vanaf zijn middel tot aan zijn enkels onder de spataderen(inclusief zijn zaadbal)Door trombose.  geen operatie was mogelijk maar wel icsi!!! wij hadden echt alle hoop opgegeven en in april starten we dus met icsi.
w.s kan je man geopereerd worden hieraan,als dit al nodig is.mischien hoeft dat niet eens en kan het ook medicijnen,er zijn genoeg mogelijkheden;het komt echt goed!!
hou vol!
gr. petra

He meiden, dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Inmiddels heeft mijn lieverd zaad ingeleverd en verwacht ik met drie dagen eindelijk weer eens ongesteld te worden. Dan kan ik starten met een soort van clomid...eindelijk een beetje perspectief...ik laat het jullie weten hoe het allemaal verder gaat!!

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan