lang niet geweest hier

hai hai november mama,s
ben hier zn 3 maanden niet meer geweest dat komt door veel ziekenhuis bezoekjes doordat me suiker waarde niet goed zijn en niet onder controle te krijgen was zo zat ik met me waarde oven de 12 en zo zat ik weer met me waarde onder 3 heb nu een hoge dosis medicijne gehad om me suiker onder controle te krijgen zo niet moet ik vanaf donderdag insuline gaan spuiten ook is afgelopen maandag gebleken uit de groei echo dat me kindje al te groot is dus waarschijnlijk wordt mij kindje in oktober al gehaald ik baal hier zo van dat me zwangerschap niet verloopt zoals ik het zelf gewild had zijn er meer dames met dit probleem

liefs
 
Oh, wat balen zeg!! Ja, dit zijn van die dingen die je overkomen, maar zeker niet leuk!! Ik hoop dat het toch nog een beetje meevalt voor je! En het feit dat ze je kindje eerder gaan halen is niet zo leuk, maar het is wel goed dat ze dat tegenwoordig zo goed in de gaten kunnen houden.

Succes en sterkte met alles!
 
Hoi Happy123,

Ik herken hier heel erg veel in, alleen ben ik al 15 jaar diabeet, zit nu weekelijks in het ziekenhuis, heb pas 1 week in het ziekenhuis gelegen. Mijn suikers waren ook moeilijk stabiel te krijgen en zo ie zo wordt bij mij de kleine met 38 weken gehaald. Hij is bij mij nu nog niet aan de grote kant, maar doordat ik te veel in het ziekenhuis zit kan ik niet echt genieten van de zwangerschap. Ben blij als het eindelijk zover is. Als je iets wil weten, mag je het me altijd vragen, mvthof@hotmail.com
Het is heel erg lastig om je suikers stabiel te houden en te krijgen, maar gelukkig houden ze je in het ziekenhuis goed in de gaten.

Mag ik je vragen waar je woon en in welk ziekenhuis je loop?

Liefs Mariska
 
hai hai mariska
bedank voor je reactie ik kom uit bergambacht en zit in het josufziekenhuis in gouda ik ben inmiddels begonnen met insuline 3 keer op een dag en schiet me suiker ineens na beneden mag ik een extra keer spuiten wat gelukkig nog niet nodig is geweest. omdat ik me toch zorgen maakte over de groei van de kleine heb ik gevraagt hoe ver ze gaan tot ze het kindje gaan halen maar de gyna denkt dat me kleine ongeveer 8 pond ga worden .dus valt nog mee wel gaan ze mocht het nodig zijn en gaat de groei te snel me kleine eerder halen

ik zal zeker mailen als ik vragen heb bedankt

liefs
 
Terug
Bovenaan