Lang niet geweest maar wel een vraag

Hallo allemaal,

Omdat ik best druk ben met Mette en Jens kom ik hier niet veel. Maar nu heb ik jullie afvies toch echt even nodig.

Jens gaat steeds zitten in de wipper en is er zelfs al eens mee omgevallen. Het mannetje is nogal sterk en de wipper is niet tegen hem opgewassen. Het is een vrij goede van chicco met een diepe zit dus daar ligt het niet aan.
Nu zoeken wij een wipper met een 3 puntsgordel zodat hij niet steeds helemaal voorover buigt. Iemand een tip?
gr.Ing

Hoi Ing,

kan je helaas niet helpen. Ik gebruik de wipper niet of nauwelijks. Tijn ligt in de box of op een kleed en als hij zit zit hij in een kinderstoel (we hebben de ikea voor het zelf eten en een triptrap, waar hij heel stevig in zit...)
Waarom gebruik jij de wipper?

groetjes Natasja

Hoi,

ik kan je ook niet helpen. Ik maak wel veel gebruik van ons wipstoeltje tijdens het geven van de fruithap (heb er een van topmark nijntje versie) super stabiel. Maar je moet zo'n wipstoel ook meer in de ligstand gebruiken als in de zitstand. Kun je de wipstand ook vast zetten? Staat hij niet te rechtop? Als Tijn al wat beter kan zitten kun je hem misschien beter in de kinderstoel zetten met evt. wat handdoeken als steun.
Ik denk ook niet dat het een goed idee is om weg te lopen bij een kindje wat in de wipstoel zit.

groetjes Catharina

Hai,

Ik gebruik de wipper voor het eten dus de groente en fruithap. Tevens zit hij er wel eens in als wij zitten te eten zodat hij er gezellig bij kan zijn. Het is me namelijk nogal een meneertje. Het speelkleed is nog wel even goed maar de box vind ie niks! KRIJSEN als hij weer eens klem ligt. Niet dat ons dit ervan weerhoud om hem er niet in te doen hoor. Als ik boven een was op moet hangen gaat ie gewoon in de box of ie het nu leuk vind of niet.
Ook als de wipstoel helemaal plat staat komt hij overeind en hangt hij ver over de rand waardoor het ding omklapt. Ik heb inmiddels wippers gevonden met 3 puntsgordel alleen overal staat bij dat het tot 6 maanden en 9 kilo is en aangezien Jens dik 6 maanden en 8 kilo is vind ik het niet zinvol om nog zo'n ding te kopen. Maargoed dan blijft het probleem van eten geven nog wel even bestaan. Als ik hem voer hangt hij dus ook voorover of over de rand. Hij kan nog niet zelfstandig zitten dus is het nog niet verantwoord om hem in een kinderstoel te zetten. Het is echt even lastig. Vandaag gaf ik hem zijn fruit en hield hem met 1 hand naar achteren nooouuuuu dat werd niet gewaardeerd. Maargoed als ik het niet doe hangt hij voorover of over de rand en is zijn mond zowiezo niet te bereiken.
Een kindje alleen achterlaten in een wipper is inderdaad niet zo handig.Dat hebben we met onze dochter ook nooit gedaan.
gr.ing

Hi hi,

dat krijsen is herkenbaar... Gelukkig houdt Tijn er vrij snel mee op als hij merkt dat het geen zin heeft.
Op het kleed bij ons in de buurt (de box staat wat verder weg) kan hij zich echter prima vermaken.

Terug
Bovenaan