Lang niet geweest!

Hallo dames, ik ben al een poos niet op het forum geweest, maar ik lees dat we allemaal nog steeds in hetzelfde schuitje zitten. Wel een hoop nieuwe namen en wat ook nieuw is voor mij is het nod lijstje....

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met Petra uit H. Volgens mij kan ik me herinneren dat je binnenkort naar de gyn mag??

Iedereen die zit te wachten, mag klussen of weer aan een nieuwe ronde moet beginnen: HEEL VEEL SUCCES!!

Helaas mag ik zelf geen van die drie dingen doen de komende ronde dus ik weet zeker dat het deze maand niets wordt.....zucht.

liefs. Sam

Hoi Sam,

Waarom mag jij van de drie dingen geen ??? Sorry, misschien heb je het ook al verteld maar ik heb het niet gelezen. Laten we hopen dat het dan wel de volgende ronde raak mag zijn.

Groetjes Biaggi

Hoi Biaggi,

Het is een beetje raar verhaal, maar ik heb een afwijking aan mijn blaas. Hierdoor krijg ik van klussen vaak blaasontsteking. Momenteel is dat zelfs zo erg dat ik twee weken aan de antibiotica zit en echt niet kan gaan klussen (ik moet er zelfs niet aan denken haha). Maar ja, niet klussen betekent niet zwanger. Ik baal er enorm van, want na 9 maanden wilde ik dat het wel een keertje raak zou zijn....

ja dat is dan niet fijn. een buurmeisje van mij heeft ook vaak blaasontsteking en dat schijnt ook te komen daardoor/ze krijgt het daardoor sneller.
vervelend joh! dat schiet niet op! hopelijk is het weer snel over.

ik heb een algemeen berichtje achter gelaten.moet inderdaad de 27e naar de gyn.spannend!

Terug
Bovenaan