Lang niet geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben hier ff 3 bijna 4 weken niet geweest. Ik zie al weer veel nieuwe meiden, welkom allemaal. En de zwangeren van harte en geniet er van. Ik ben 3 weken op vakantie geweest en dan merk je wel dat je niet eens aan zwanger worden denkt.(geen seconde)
1 dag voor ik weg ging werd ik ongi. Op vankantie hebben we de elkedag geklust, zonder ook maar te denken aan zwanger worden. Nu zit ik  6 dagen voor mijn NOD. Na een normale ongi en een  bbz en  weer een normale ongi gaan we verder naar ronde 5 denk ik zelf maar mag natuurlijk de hoop niet op geven. Het  blijft altijd spannend.  Op vakantie had  onze dochter van 2 het alleen maar over baby's. Deze week doet ze zo haar best om van de luier af te komen.  Ik heb altijd gezegd dat zij eerst van de luier af moet zijn voor ik een kind krijg. misschien word dit het wel.  We zien het we weer.

liefs berna

He berna,

Gezellig dat je er weer bent. Ik moet nog op vakantie en ik hoop dat ik er dan ook even niet mee bezig ben.. Ik wil er nu ook niet teveel mee bezig zijn, maar toch gebeurd het weer...... ik hoop dat je snel zwanger bent!
Groetjes

Terug
Bovenaan