Lang niet geweest.....

Hallo allemaal,

ik ben een poosje niet geweest maar lees zo nu en dan even mee.

Veel nieuwe  namen en helaas ook nog bekende oude.

Bij ons is er ook nog niks. Wel zijn wij voor een second opinion in België geweest. Dit pakte eigenlijk goed uit naar mijn gevoel.
Zij onderzoeken meer en zitten niet zo vast aan een protocol als NL-se ZH.
We hebben een uur gesprek gehad en de fertiliteitsarts/gyn vermoed dat ik endometriose heb. Omdat ik zoveel buikpijn heb (hier in nL zei de gyn dat ik maar op tijd mijn pijnstillers moest innemen). Bij inwendig onderzoek zag de belgische gyn dat ik een verdikte baarmoederspier heb en dat daar dus endometriose haarden kunnen zitten. Ik krijg nu dus een MRI scan en een THL (dat is een soort kijkoperatie alleen dan minder ingrijpend met hetzelfde effect) Mochten ze endometriose zien dan wordt het per direkt een kijkoperatie en gaan ze het weghalen.
Niks geen wachtlijsten. Kon al binnen 1 maand terecht.

En heel toevallig kennen mijn beide gyn's elkaar dus dat zit ook wel goed, dat geeft wel een betrouwbaar gevoel. Nu dus afwachten op de onderzoeken komende weken.

Dit was weer het nieuws van hier. Heel veel succes allemaal!!!

Groetjes Belle

hallo Belle,

Inderdaad lang "niet gezien"hier op het forum. Wel fijn om weer wat van je te horen en dat jullie zo snel terecht kunnen voor die kijk operatie. Wel spannend hoor!
In welk ziekenhuis in belgie zijn jullie in behandeling? We willen ook in januari naar Genk toegaan. Voor onze 4-de ivf poging helaas (na 4 jaar bezig te zijn, met 7 iui's en dus 3 mislukte ivf's in nederland).
Met welke verdere behandelingen zijn jullie nog bezig? Ook ivf? sorry dat ik het even niet meer weet allemaal...

Heel veel sterkte en laat nog even wat van je horen!

Liefs indy

Hi Belle,

Goed om weer es wat van je te horen!
Wat fijn dat jullie in België zo goed geholpen worden tot nu toe. Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken naar endometriose opleveren dat jullie weer behandelingen kunnen starten en jullie wens in vervulling mogen zien gaan. Heel veel sterkte en succes he.

Liefs Scorpy

Hé meiden

bedankt voor jullie berichtjes.

Indy: wij hebben pas geleden de laatste IUI poging afgerond en gaan nu dan voor onderzoek naar belgie en daarna gaan wij starten (jan/feb/mrt???) met IVF.

Onze gyn zit tegen Antwerpen aan, daar krijg ik ook de MRI scan en in Leuven krijg ik die THL (met misschien kijkoperatie er achter aan als het nodig is).

Spannend,ben er wel erg mee bezig.

Groetjes Belle

Scorpy; Leuk je weer eens te zien!

Terug
Bovenaan