Lang niet gezien (gelezen)?? Whats uuuuuuup?

Hoi Hoi allemaal,

Na een lange tijd met mijzelf in de knoop te hebben gezeten, ben ik weer tip top.
Ik kom zelf van het Juli_2006_moeder forum af en heb na mijn bevalling ook hier gechat, maar  het werd steeds erger, ik zat  met mijzelf in de knoop, ik was neerslachtig enz. Dat ik mij even terug getrokken hebt.

Maar hoe is het hier nou op de forum?
Ik zag overal Up       geupt staan??? Wat betekend dat?
Ik zag er ruzies in staan??? waarom dat nou, we zitten hier voor onze ervaring met onze kindjes.

Maar vertel vertel.

Zoethartje, ik las ook dat 1 van jou jongens in het ziekenhuis ligt met een hersenvlies ontsteking?? (ken je me eigenlijk nog wel?)
Hoe is het met hem, is hij al naar huis? HEEL VEEL STERKTE HOOR MEID

Ik (26)  ben zelf bevallen  van een jongen Justin. Ik was uitgerekend op 21 juli 2006 en ben bevallen op 17 juli.

Groetjes Sandra en Justin

En dan in zijn kerst outfit, van mijn broertje gekregen hoor        

hoi hoi,

Ja, jou naam komt nog wel bekend voor, niet zo heel erg bekend meer, kom hier niet zo heel vaak meer, ik lees vaak mee, beetje druk enzo.

Uppen is het onderwerp weer boven aan de lijst zetten.

Ja het klopt een van de tweeling is vorige week zaterdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis met hersenvliesontstekking, en we zitten nog steeds in strijd om het te bestrijden, wat op dit moment niet echt lukt, het ging een tijdje goed maar het gaat nu weer bergafwaarts dus het is even afwachten, hoe we het veders gaan aanpakken, de dokters vinden het ook een raadsel, van dat het zo goed ging en nu weer koorts en stuipjes, tis even afwachten dus verlopig nog zekers een week behandelen met 2 verschillende antibiotica's, en testen en onderzoeken doen.

Mij tweeling is geboren op 6 juli 2006, Jayden en Keano.
Je ken me ook evt. via mail of via msn berreiken.

MissXZoethartje@hotmail.com

Groetjes, Wendy , Shannon, Jayden en Keano.

Terug
Bovenaan