Lang niet laten zien... update met foto's

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben een hele tijd nogal afwezig geweest hier... Heb wel nog regelmatig meegelezen maar had de puf niet om actief te reageren.

We hebben nogal een rumoerige tijd achter de rug, voornamelijk doordat mijn schoonvader na een ziekenhuisopname en  veel onderzoeken en pijn, te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft. Er is helaas niets meer aan te doen, ze denken dat hij  nog 1 tot 4 jaar te leven heeft. Gelukkig heeft hij nu geen pijn meer (een tumor drukte de afvoer van zijn gal dicht, en daar is nu een kunststof shunt in gezet), en inmiddels zijn we allemaal een beetje aan het idee gewend (voor zover zoiets ooit went natuurlijk...) en hebben we de draad weer een beetje opgepakt.

Verder ook nog druk met werk en natuurlijk Isis, en mijn webwinkeltje wat eindelijk een beetje begint te lopen, en dan blijft er (helaas) weinig tijd over om te forummen!

Maar ik ga mijn leven beteren!
Isis kan inmiddels tijgeren en sinds deze week zelf gaan zitten (TROTS!!), en het is nog steeds ons zonnetje in huis. Net voordat ze 10 maanden was kwam eindelijk de eerste tand door, ze heeft er nu twee (onder) en de twee boventanden staan op springen!

Nog even een paar fotootjes:

1e keer zwemmen, op vakantie

Lachebekkie (twee weken geleden)

Met mij gaat het ook goed trouwens, zit inmiddels 6 kilo onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap (YESSS!) en we zijn sinds kort bezig voor een tweede... (tegen niemand vertellen!!!   )

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006)

He hallo. Welkom terug!!!!

Dat is niet zo'n goed nieuws van je schoonvader zeg! Sterkte de komende tijd.

Wel goed te horen dat Isis het goed doet en dat ze vrolijk is. Dan wordt je dat als moeder toch ook?

Super dat je weer onder je gewicht zit van voor de zwangerschap. Maar een nieuwe zwangerschap helpt dan niet echt mee om onder het gewicht te blijven, toch? Nee meid, zonder gekheid, ik gun je een nieuwe zwangerschap en succes met 'klussen' !

Liefs Jeske mv Ilse

Hiya,

wat een leuke meid!

En ook veel sterkte gewenst met je schoonvader, het is absoluut niet nodig hoor om uit te leggen waarom je geen tijd hebt om te forummen. Maar het is uiteraard wel prettig als je het hier kwijt kan.

Ajuus, ilja

Hihi Jeske, klinkt inderdaad héél onlogisch; eindelijk wat kilo's kwijt en dan proberen zwanger te worden... . Maar ik denk maar zo: hoe minder er aan zit vóórdat ik zwanger word, hoe minder er daarna af hoeft... Bovendien vond ik de laatste loodjes van mijn vorige zwangerschap best zwaar, en ik heb de illusie (??) dat het misschien minder zwaar is als ik wat lichter en fitter de zwangerschap in ga. Maar 't blijft afwachten, misschien lig ik straks wel 9 maanden als een "beached whale" op de bank, haha!!

Enne... inderdaad: Isis vrolijk = mama vrolijk...

Ilja, volgens mij "ken" ik jou nog niet, maar ik heb wel wat van je topics en reacties gelezen... wat een heerlijk mannetje heb je! En het is inderdaad fijn dat ik hier soms het een en ander kwijt kan in de mindere periodes (want die gaan ongetwijfeld komen met mijn schoonvader...).

Groetjes,
Myrna

Hoi Myrna, leuk weer iets van je te horen, niet dat ik zelf dagelijks op het forum ben en alles bij kan houden maar ik weet dat je uit DenBosch komt en vandaar dat ik weet wie je bent ( nou ja een beetje dan hihihi...).
Wat erg van je schoonvader zeg, staat ineens de toekomst op z'n kop.
Ik hoop dat hij toch nog een paar mooie jaren in het vooruitzicht heeft.
Wat is Isis toch een mooie meid met die bos donkere haren, wat gaan ze nu hard hé.
En bezig voor een brusje, zal het niet verder vertellen hoor maar...succes!!! leuk.

groetjes Danielle.

Hoi Myrna,

Welkom terug. En wat een mooie meid!
Sterkte met je vader! Wel fijn dat hij nu geen of weinig pijn heeft.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Myrna, wat is de URL van je webwinkeltje?
Ik ben erg benieuwd!

Liefs mv Stijn (7-9-6)

Hoi Myrna,

Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat! We verklappen niks hoor, dat jullie voor een tweede gaat!! Leuk om te horen!
Ik wens je veel kracht toe met je schoonvader; het is wat jezelf zegt: geniet van iedere dag! (wat was dat gezegde ook alweer: carpe diem?)
Enne, Wat is  het toch een mooie meid die (bijna) dreumes van jullie!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan