lang over tijd negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik willen heel graag zwanger worden, ik ben bijna een half jaar gestopt met de pil.

Ik had steeds een cyclus van 28 dagen, nu afgelopen maand 3 weken over tijd en nu weer 11 dagen te laat, testen zijn weer negatief.
Wel net als vorige keer snel misselijk.

Iemand tips ?

Hoi Velvet,
Ik heb dit zelf ook meegemaakt. In april gestopt met de pil een een cyclus van ongeveer 32 dagen. Vanaf september begon dit op te lopen (in deze periode overleed ook mijn vader dus wijt het zelf aan stress) tot 47 dagen in november. Ik ben toen aan de slag gegaan met ovullatietesten omdat ik begon te twijfelen of ik wel een eisprong had. Begin december had ik een piek dus dat stelde me gerust. Ik ben die maand ook zwanger geraakt. Inmiddels ruim 9 weken. Blijf dus hoop houden want zo veel zaken kunnen je cyclus verstoren. 

Alles is in de war na pil gebruik. Ik ben zelf sinds nov 2016 gestopt. Had wel de prikpil. Dus bij mij is het nu een jaar! Je zou naar de dokter kunnen gaan voor een check. Misschien wil hij je doorverwijzen. Ik ga volgende maand ook heen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden 

Hallo Velvet, 
Herken je situatie heel goed. Mijn cyclussen varieeren van 28 t/m 45 dagen. Ik raad je aan om ovulatietesten te gebruiken, dan weet je in ieder geval zeker wanneer je eisprong geweest is. En of overtijd ook echt overtijd is of gewoon een verlate eisprong.  Succes en ik hoop het beste voor je. 

Hallo,
Ik heb ook een vraagje.
Ik ben nu 6 dagen overtijd
Maar dag 4 overtijd heb ik een test gedaan (in de avond)
Die was negatief en nu ben ik bang dat als ik weer een test doe
Dat die weet negatief is en dat er straks iets mis is met mijn lichaam...
Mvg Virginia 

Mijn lichaam heeft zeker 8 maanden moeten ontpillen.. Ik was uiteindelijk ook mega overyijd en dacht dat ik misschien zwanger was, werd uiteindelijk toch ongesteld...
Na die keer overtijd werd mijn cyclus steeds gelijkmatiger. Na 3 maanden een regelmatige cyclus zijn we gaan proberen en het was de eerste keer meteen raak. 

Mijn mening is dat je lichaam echt tijd nodig heeft om te ontpillen. 

@virginia: je kan ook negatief testen als je wel zwanger bent. Je hcg gehalte is dan gewoon nog niet hoog genoeg. Ik testte op 5 dagen overtijd pas positief en toen was t atreepje zo licht dat ik echt dacht dat er iets mis zou zijn.. Nu 6 weken zwanger en gister voor de grap nog eens getest, nu pas een dikke streep

Ik heb een vraagje... Het volgende is aan de hand. Pil gebruikt vanaf mijn 13e. (Destijds veel klachten en onregelmatig ongesteld). Juli 2017 gestopt met de pil, want we willen een kindje. Eerste cyclus was 52, toen 37, toen 39. Zit nu op dag 48 en heb de volgende klachten: vaak warm, opgezette buik, veel last van rommelende darmen (geen obstipatie), met vlagen misselijk maar niet overgeven (met name onder de warme douche), veel hoofdpijn,brandend maagzuur, slecht slapen, soms last van mijn ogen (vooral als ik met de tablet bezig ben, extreem vaak plassen en al enkele weken last (pijn is een groot woord) onder in mijn buik( normaal nooit), beetje steken in vagina (niet super erg, zoals met de menstruatie). Bovenstaande klachten heb ik al ruim 2 weken. Dit weekend zag ik dat mijn tepelhoven en tepels groter waren en er meer/duidelijkere bultjes te zien zijn. 

Ik dacht zwanger! Zaterdag test gedaan: negatief. Vanochtend test gedaan: negatief. Zowel CB als eigen merk. Ik begrijp er niets van. Voel me anders!
Ik hoor graag jullie ervaringen...

Liefs

Terug
Bovenaan