Lang slapen op BV???

Hoi allemaal,

Sins paar nachten slaapt ons meisje  van bijna 6 weken na de voeding van 21.00 uur tot 4.00/4.30 uur en daarna weer tot 7.30/8.00 uur! Erg fijn, nu kan ik ook weer uitgerust aan de dag beginnen.
Maarre, is het wel normaal dat ze zo lang slaapt? Vast wel, ze groeit goed op volledige BV en is verder vrolijk als ze wakker is en meldt zich als ze honger heeft.

Het zal wel normaal zijn, maar word er effe onzeker van.... Zijn er meer kids die geen voeding om 22.00/22.30 uur meer willen maar wel lang slapen op BV?

Groetjes, Pietje

Lekker genieten van de rust die je krijgt. Zolang je kindje goed groeit en goeie plasluiers heeft drinks ze genoeg. Yanick slaapt sinds een week van 23:00 tot 5:30 ook alleen maar  op borstvoeding.

Hihihi Kian is vandaag precies vier weken en doet het net zo hoor! Ik kan hem beter rond een uur of negen voeden dan slaapt ie zo tot een uur of drie inderdaad maar maak ik hem wakker rond twaalf uur komt ie om vier uur Gekke kerel. Na de voeding van drie uur komt ie meestal rond een uur of zeven. Ach pietje hier roepen ze al dat ik slagroom heb, jij dus vast ook haha.

geniet er maar van! Floor (9wk) heeft het ook een weekje volgehouden zo, maar ze vond blijkbaar dat mama nu wel genoeg uitgerust was. Ze komt nu weer middenin de nacht..... zucht. Ik moet volgende week weer werken, gaaaap....

Terug
Bovenaan