Lang vliegen met baby van 8 maanden

Hallo,

Wij willen met de jaarwisseling naar de dominicaanse republiek met onze dochter, ze is dan  8 maanden. Maar heeft er iemand ervaring met lange vluchten met zo'n kleintje. Of dat te doen is of dat ik beter iets dichterbij kan zoeken?
Graag tips

Alvast bedankt

An22
 
Hoi,

Ik weet nog dat mijn schoonzusje dat vorig jaar heeft gedaan met haar kleine, dat ging prima. als het goed is kun je vragen om een soort bedje/box voor je kindje. weet niet precies hoe dat heet.
En neem wat leuks te spelen mee, misschien wat nieuws altijd intressant en eten dat je kind graag lust.
maaike
 
Een vriendin van mij is met haar dochtertje (die toen 3,5 maand was) naar Canada gevolgen. Dat ging heel goed, alleen zit je met het verschuiven van het ritme, omdat het daar natuurlijk een paar uur vroeger is. Maar het vliegen opzich vond zij geen probleem.

Succes en fijne vakantie!
Caroline
 
Wij vliegen in augusus met onze zoon naar thailand toe.Hij is dan net een jaar geworden.Best spannend.Maar als je wat leuke speeltjes mee neemt en wat lekkers en niet al te moeilijk doet, moet het vast wel goed gaan( hoop ik ) groetjes
 
Terug
Bovenaan