LANG WACHTEN.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben al 54 dagen aan het wachten op mijn ongi! Elke keer is mijn cyclus weer anders. De ene keer duurt het 28 dagen voor ik ongi ben, een andere keer wel 54 of 100 dagen!
Dit is toch niet normaal? Ik betaal me scheel aan testen. De huisarts zegt dag ik af moet wachten. Het moet vanzelf komen!
Is er ook een andere mogelijkheid?
Wie weet er raad?

Een hopeloze ik.

Hoi Ik, hoe lang is dit al? want als dit al een tijdje is, vind ik dat je een waardeloze huisarts hebt.
Een teken van jou ongi's zou kunnen wijzen op geen ei of hormoonstoring.
Misschien kan je naar een andere huisarts als die van jou op vakantie is? ik zou een onderzoek vragen.
groetjes

Lieve ik,

Ik weet helemaal hoe je je voelt.
Ik ben namelijk ookal meer dan 3 maanden aant wachten op mijn ongi, ik zit al ongeveer rond de 110 dagen. Ik ben er ook voor naar mijn ha geweest en ik heb een echo laten maken van mijn onderbuik en natuurlijk zagen ze daar alleen maar op dat alles normaal is daarbinnen en nu moet ik gewoon elke maand naar mijn ha voor een zwangerschapstest en dat voor 3 maanden lang en als er dan nog niks is gaan ze een inwendige echo doen en jah, dan weet ik eigenlijk niet wat ze verder gaan doen. Ik moet vrijdag voor t eerst van die 3 maanden naar mijn ha, zal wel niet zwanger zijn, maar je hoopt het toch elke keer weer.
Ik wou je gewoon even laten weten dat je niet de enige bent, je kent mij waarschijnlijk ook niet echt van op forum, maar het is vervelend als je telkens moet lezen dat mensen het lang vinden om te wachten op hun ongi die toch regelmatig komt en ze vinden het dan moeilijk om een week te wachten. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou ook zo zijn, maar het is gewoon niet zo fijn als je al zolang zit te wachten. Daarom kom ik ook niet zoveel op forum, ik moet elke keer hetzelfde verhaal vertellen, dat ik nogaltijd wacht.
Zo, ik hoop voor jou dat je ongi snel komt en hou me op de hoogte he.

Liefs,
Bea

Terug
Bovenaan