Lang wachten :-(

Hallo dames

Mn verloskundige was vergeten me in te boeken voor de 12 weken echo dus nu kan ik pas terecht met 13 weken en 4 dagen.
Ik wil heel graag de nekplooimeting laten doen en zit nog net binnen de tijd dat dat kan geloof ik.
Mijn buikje begint te groeien en ik zie collega's ook af en toe kijken.
Fingers crossed en hopen dat alles goed is zodat ik het snel wereldkundig kan maken.
Ben 21 november aan de beurt, helaas zit mijn man dan ook nog in het buitenland. Gelukkig gaat een goede vriendin van me mee, zij is zelf gynaecologe in opleiding dus dat geeft me wat meer rust.
Hoop dat alles goed met jullie gaat, zelf ben ik vooral moe en niet meer misselijk gelukkig!
Groetjes :))

Hoop voor je dat het nog op tijd gaat lukken.
Want ik ben met 12 weken geweest voor een nekplooimeting en in de uitslag brief stond dat ik 13 weken zwanger was. Dus ik zou naar een echocentrum in de buurt gaan als dat mogelijk is.

Succes

Wat vervelend voor je dat je zo lang moet wachten op je echo en jammer dat je vriend dan niet mee kan. Ik had de mogelijkheid om een DVD van de echo mee te krijgen. Dit is erg leuk!! Wij hebben dezelfde avond een filmavond gehouden, en zo heeft eigenlijk iedereen onze eerste wonder al gezien. Misschien ook leuk voor je man. Succes!!!

Terug
Bovenaan