Lang wachten....

Dag meiden,

Jeetje, wat gaat de tijd langzaam!
Heb dinsdag getest, dat lijkt al een eeuwigheid geleden-:)
Morgen nog drie weken voor ik een echo krijg....jeetje hoe kom ik dat door? De dagen kruipen voorbij!

Ik had mezelf voorgenomen om niet te gaan zeuren als ik eenmaal zwanger ben, want dan ben ik tenminste zwanger, ik bedoel, niets te klagen meer toch? Maar hoe doen jullie dat? Zorgen dat de dagen sneller gaan?

Liefs

doordat het nog zo onrealistich is bij ons.. dat we het gewoon nog niet geloven gaat ons gewone leventje gewoon door.
ik heb maandag een afspraak staan voor Moeders voor moeders.. voor uitleg over het urine opvangen en verzamelen.

ik hoop dat je er wat sneller doorkomt met wachten..
boek een kleine vakantie anders..:)

xxx

Ja een vakantie zou wat zijn! Jammer alleen dat mijn man net twee weken vrij heeft gehad ivm meivakantie-:)

Ik had vanmorgen ook gebeld met MvM. Maar ik mag niet meedoen. Bij mijn eerste heb ik na de bevalling een bloedfransfusie gehad. Toen ik bij de tweede een afspraak had staan was het eerste wat ze vroeg of ik wel eens een bloedtransfusie heb gehad...ja dus. Nu vanmorgen toch voor de zekerheid gebeld of ik nu, omdat dat alweer 9 jaar geleden is, toch niet mee mag doen. Maar het mag niet. Jammer, ik had het graag gedaan. Als ik zo bij sommige op het zwanger worden forum las dat de pregnyl op was of besteld moest worden terwijl zij dat NU nodig hadden, nou dat is heel erg vervelend.
Maar helaas pindakaas.

Jij mag iets eerder dus voor je echo, Wann was jou eerste dag van je laatste mentruatie?
Ik moet tellen vanaf woe 11 april, vrij 13 april ben ik begonnen met de eerste van de vijf Clomid tabletjes. Als je zo gaat rekenen, kunnen we nog best eens op de 13 de bevallen, maar ik denk dat het voor mij een geluks getal gaat worden ipv ongeluk! Ik zie het nog gebeuren, de 13 januari!

Liefs

@2ewonder, natuurlijk maakt het niet uit! En is het net hoe je het zelf maakt. Mijn oudste is 23 december jarig, niet ideaal maar ze is elk jaar net zo jarig als iemand die niet rond de feestdagen zit.
Maar aan de 13de denk je toch als eerste aan 'de 13de...' of je nou wil of niet. Jij zult het vast ook vaak genoeg gehoord hebben.
Maarre, dan kun jij ook nog rond je eigen verjaardag bevallen. Was je eerste kindje op tijd of later? Of bedoelde je dat je ook op een 13de jarig bent maar niet in januari?

Hey marscha, nee ik ben 13 januari jarig en zou inderdaad statistisch gezien op mn verjaardag kunnen bevallen... Maar mn zoon was er met 38.6 (had al wel flinke voorweeen met ontsluiting met 34 week....) Verwacht dus dat het december gaat worden maarja je weet het nooit he... Tijd zal het leren....

Maar om even verder te gaan op je vraag hoe komen jullie de tijd door.... Afgelopen 2 weken gingen snel. maar nu de echo dichterbij komt, a.s. donderdag, ben ik me er steeds bewuster van en vind ik de dagen ook voorbij kruipen... Dit weekend en maandag zullen ook niet heel snel gaan, dinsdag en woensdag dan weer werken en donderdag gelukkig al om 11 uur mn echo.... Maar denk inderdaad dat ik erg veel moeite ga krijgen de komende 3 dagen! Hahaha... En dan heb ik nogwel een zoon die me afleidt maar toch dwaalt steeds vaker mn gedachten naar de nieuwe uk...

Terug
Bovenaan