Lang weggeweest

Hoi meiden,

Ik ben ff een tijdje weggeweest omdat ik erg veel met zwanger worden bezig was. Voor alle meiden die het ondertussen zijn: GEFELICITEERD.

Wij gaan nu ronde 10 in en ach ik zie wel. Ik heb eeb raar jaar achter de rug, problemen op het werk, burn out gehad en nu sinds 2 weken de knoop doorgehakt en ontslag genomen. Vandaag is m'n laatste dag. Wie weet helpt dit wel, lekker rust lol

Wij klussen vrolijk verder. Ik zal af en toe de verhalen weer komen lezen, want het blijft verslavend .... haha. Iedereen heel veel suc6 met klussen en wie weet hoor ik binnenkort ook wel bij de zwangere ...

Ik hoop voor je dat je nu snel zwanger wordt. Wij gaan nu ook ronde 10 in, ik zit nu op dag 10 dus we gaan weer gericht klussen ( wel op een leuke manier hoor het klinkt nu wel alsof het een verplichting is).

Ik vind het moedig van je dat je onstag hebt genomen, want je gezondheid gaat toch voor alles en als je werkt je alleen maar stress bezorgt lijkt mij niet echt de bedoeling. En nogmaals ik hoop voor je dat het deze keer raak is.

Veel liefs
Brenda

Hoi,
Ik zit nog niet zo lang op dit forum dus waarschijnlijk "ken"je me niet. Wij zitten in ronde 19 en ik heb ook een k-tijd op mijn werk. Wordt er niet goed van, wordt er zenuwachtig van en dan baal ik ook nog dat het zwanger worden niet lukt enz enz. volgens mij werkt dat niet echt positief, mar over een paar weken gaan we op vakantie en dan hopen we op een goede afloop.
Moedig van je hoor dat je ontslag genomen hebt. Hopelijk ben je snel zwanger.
groetjes!
Brechtje

Terug
Bovenaan