<p>Hallo,</p><p>Begin dit jaar kwamen wij erachter dat ons (2e) kindje trisomi 21 had en niet eens levensvatbaar was. We hebben de zwangerschap moeten afbreken. <br /><br /></p><p>Ik ben op de natuurlijke manier bevallen op 13 weken. Alles ging prima en pijnloos. Daarna zoals gewoonlijk bloedverlies gehad. Ongeveer na 6 weken werd het meer slijm en liep het op zijn eind. <br />Opeens was er weer bloedverlies, eerst iets minder en toen ineens best heftig voor 3/4 dagen. Dus ik vernam dat ik ongesteld was geworden. <br />Helaas duurt dit nu al zo’n 4 weken. <br />Het bloedverlies gaat met ups en downs, zo kan ik een halve dag niets hebben of wat oud bruin bloed, en zo kan het ook weer helder rood en wat meer zijn.</p><p>Ook heb ik soms wat krampen, ene keer wat erger dan de ander maar niet heel heftig maar ik voel wel dat het baarmoederkrampen zijn die ik herken van een menstruatie. <br /><br /></p><p>Nu heb ik vorige week de dokter gebeld en die heeft mij een 10-daagse kuur gegeven om even mijn hormoonhuishouding een soort van reset te geven. Ik neem vandaag de pilletjes in voor de 7e dag en er minimale verbetering. Nou wil ik wel wachten met oordelen tot ik die 10 dagen af heb maar wordt er een beetje moedeloos van.</p><p>Zijn er misschien meer die zo’n of soortgelijke situatie heeft meegemaakt?</p><p>Ik heb verder nergens last van. Geen koorts of dergelijke. Wel wat last van mn buik maar geen pijn of steken ofzo. <br /><br /></p><p>Sorry voor het lange verhaal en respect als je alles gelezen hebt!</p><p>Groetjes!</p>