<p>Hi dames,</p><p>Vorige week dinsdag ben ik per ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat ik tijdens mijn miskraam teveel bloed verloor, ongeveer een liter. Het kindje is met 5 weken gestopt met groeien, echter was ik vorige week al ruim 11 weken zwanger, ik heb ongeveer anderhalve week afgewacht tot het spontaan begon.</p><p> </p><p>In het ziekenhuis heb ik nog cytotec gekregen omdat het kindje mijn lichaam nog niet had verlaten. Dit was blijkbaar toch het laatste zetje, op de echo was de volgende ochtend enkel nog een stukje weefsel in de baarmoeder te zien. Verslagen ging ik naar huis, waar ik die avond nog eenmaal tabletjes moest inbrengen.</p><p> </p><p>Het is nu een week verder en ik slaap nauwelijks. Tijdens het miskraam-proces heb ik een paar uur doorgebracht in bed, waar ik veel pijn heb gehad en heb gehuild. Hier ligt een trauma waardoor ik op die plek niet meer in slaap kan komen. Ik voel me leeg en het lichamelijke herstel valt vies tegen. Boodschappen doen of een rondje wandelen is al teveel. Mijn emoties schieten alle kanten op, ik zou wel voor een paar dagen in een winterslaap willen gaan... Op internet lees ik dat herstel na een miskraam vrij snel is, echter voelt het voor mij of ik mij elke dag slechter ga voelen in plaats van beter . Het zware gevoel blijft een groot deel van de dag aanwezig, ik voel mij hierdoor ook zo bezwaard tegenover mijn vriend..</p><p> </p><p>Zijn er dames die zich herkennen in mijn verhaal? Ik had gehoopt dat ik mij alweer een beetje beter zou voelen na een week.. of is dit toch te snel gedacht?</p><p> </p><p>Liefs!</p>