Langdurig menstruatie .

<p>beste dames.</p><p>Vanaf 2 maart ben ik ongesteld tot op heden.. dus nu 17 dagen ongesteld. Normaal ben ik 4 a 5 dagen ongesteld.</p><p>het gaat nu dan ook om heftig bloed. En omdat ik twijfel wat de aard is dat het zo lang duurt ben ik wel de 13/3 gewoon weer gestart met ovulatie testen. </p><p>Zie foto. </p><p>Weet iemand wat de combinatie van de resultaten( ovulatie testen) en de lange bloeding kan zijn? </p>

Waarom ga je niet langs de huisarts? 17 dagen lang ongesteld zijn is abnormaal. Waarom doe je nu ovulatietesten als ik vragen mag? Als je ongesteld bent, dan heeft dat geen zin. 

Iedereen heeft een  beetje lh in zn urine. Mn ovulatietest  is ook altijd met een licht teststreepje. Het betekent helaas niks gewoon  negatief. En ik zou idd  de huisarts  raadplegen.  Wellicht  was het een miskraam. sterkte!

Ik ben eens 50 dagen ongesteld geweest (alleen geen heftige bloedingen...) naar de dokter geweest en was niets aan de hand blijkbaar. 
Zou alsnog wel even gaan hoor! Gewoon voor je eigen geruststelling. Ik hoop dat het snel weer weg is!

Ik zou ook naar de huisarts gaan hoor.
Even een geruststellend berichtje: ik heb pas op dag 7 een echo gehad en daarop was een bijna rijp eitje te zien en ik ben t/m dag 9 ongesteld geweest. 
Mijn baarmoeder zag er verder goed uit.
Die mevrouw zei dat ik wel al vruchtbaar was tijdens het bloedverlies. 
Soms hebben ze niet echt een oorzaak voor het bloedverlies. 
Bij mij zou het door mijn leeftijd kunnen komen,  ben nu 38 en dan verandert je lichaam al een beetje en doen de hormonen eerder gek. 
Hopelijk is bij jou ook alles goed. 

Huisarts idd.
Vorige menstruatie duurde bij mij ook 10 dgn, dat vond ik echt wel de max haha.
Ik heb wel eens gehad dat er wat rozig slijm, bloed mee kwam na seks of tijdens ovulatie. Maar niet 17 dagen menstruatie. In mijn geval zou ik dan ook een veels te laag hb krijgen.

succes!

Terug
Bovenaan