Langdurig ongesteld

Vraagje ik ben 5 augustus geinsemineerd helaas niet zwanger geworden een dag voordat ik mocht testen werd ik ongesteld dit verliep gewoon normaal.
18 dagen later ( wat voor mij veel te kort is.) Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen werd ik weer ongesteld dit was op 5 september. Alleen nu blijf ik maar ongesteld. Weliswaar word het wel minder maar zit al op dag 10 wie weet hoe dit kan?
 
Misschien die vraag even neerleggen bij je verloskundige, of wie die inseminatie heeft uitgevoerd?

Een miskraam kan ook op een heftige ongesteldheid lijken, maar (voor zover ik weet) duurt dat geen 10 dagen.
 
Misschien die vraag even neerleggen bij je verloskundige, of wie die inseminatie heeft uitgevoerd?

Een miskraam kan ook op een heftige ongesteldheid lijken, maar (voor zover ik weet) duurt dat geen 10 dagen.
Ik heb wel getest maar die was negatief. Ja ik wacht morgen nog even af en anders mail ik ze wel even
 
Lieve TO,

Ik snap dat je graag de controle wilt houden, dat wil ik zelf ook altijd. Maar soms is het beter om de controle even te laten gaan. Niet alle situaties zijn te controleren.

Met een portie zelfkennis kom je trouwens wel een heel eind. Op een gegeven moment weet je precies tot hoe ver je kan gaan om alsnog de controle te veroveren ;-)

Raak jezelf alsjeblieft niet kwijt in deze rollercoaster van emoties TO! Daar heeft niemand wat aan.
 
Lieve TO,

Ik snap dat je graag de controle wilt houden, dat wil ik zelf ook altijd. Maar soms is het beter om de controle even te laten gaan. Niet alle situaties zijn te controleren.

Met een portie zelfkennis kom je trouwens wel een heel eind. Op een gegeven moment weet je precies tot hoe ver je kan gaan om alsnog de controle te veroveren ;-)

Raak jezelf alsjeblieft niet kwijt in deze rollercoaster van emoties TO! Daar heeft niemand wat aan.
Het ontgaat me hier even hoe dit aansluit bij het topic? 10 dagen lang ongesteld zijn, zou ik ook mijn vraagtekens bij hebben als het mij overkomen zou.
 
Terug
Bovenaan