langdurig verkouden

Hallo dames

Mijn kleine ventje is al een paar weken verkouden en het lijkt niet meer over te gaan,
Het is hele dagen snotterbellen afvegen.

wel heb ik van die neusspray maar de huisarts zegt dat het erbij hoort envanzelf weer overgaat,
ook was zijn oogje ontstoken maar dat is nu over.
Hij heeft ook telkens rode vlekjes in het gezicht volgens mij komt dat van het kwijlen het zit langs de mond.

herkent iemand dit?
verder is hij niet ziek.

Groetjes Mascha

Hoi,

Loek is ook al een paar weken verkouden volgens de huisarts komt vaak ontsteking aan de kleine luchtwegen voor. Alleen mocht hij er geen koorts bij gaan krijgen.

Ook heeft hij rode vlekken over zijn hele gezicht en heeft hij last van jeuk, dat was volgens de dokter een vorm van eczeem. Op advies van de dokter zijn wij overgestapt op Zwitsal Naturel Plus.

Groetjes, Chantal

Hoi!!

Mijn zoon Jelle heeft ook last van (baby)exceem gehad in zijn gezicht en ik smeer nu 2x per dag neutral baby creme erop (sebamed schijnt ook goed te werken). Het is nu helemaal weg!!

Ook hij is al heel lang verkouden, maar uit ervaring weet ik dat het wel over gaat als het weer mooier wordt. Mijn oudste twee kinderen hadden het ook en dat is vanzelf over gegaan. Let inderdaad wel even op dat er geen koorts bij komt.

Zorg er in ieder geval voor dat je altijd een baby  neusspray in huis hebt. Verder is het een kwestie van afwachten.

Groetjes Paula
mv Elin (15-2-04), Norah (4-5-06) en Jelle (25-8-08)

Ons mannetje is al 6 mnd. verkouden!!! Huisarts denkt dat zijn neusamandelen te groot zijn en daar kunnen ze pas vanaf een jaar aan geholpen worden.
Dus zodra hij een jaar en een dag is  zit ik bij de KNO

Terug
Bovenaan