lange autorit naar vakantiebestemming

He daar allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Wij gaan in augustus met de auto naat Italie. Dit doen we al 4 jaar.Maar nu vindt onze oudste zoon van 5 de hoek van de straat al te ver rijden.
Nu hoorde ik een hele tijd geleden op de radio een reclame van de ideale cd voor lange afstandsritten met kinderen. Hier staan liedjes op, maar ook spelletjes en verhaaltjes. Nu is het probleem dat ik de naam niet meer weet, en via google kom ik er ook niet achter.

Dus HELP HELP HELP....weten jullie waar ik het over heb??

Gr, mama van 3 kids.
 
ik zou die site ook wel willen hebben hoor!

wij gana nar noord italie toe met een 2 meiden van 2.5 jr en een meid van 5 mnd oud. wij gaan s' avonds na het eten/dochen weg zo rond 20.00/21.00 uur . rijden we s' nacht, kids slapen dan .
ik ben die dag vrij dus ga s' middags even lekker plat liggen. en mijn man komt 15.00 uur thuis en haald de kids op van het kdv.
 
Hoi Maluf,

Weet wat je bedoelt, kan de reclame horen, maar kom er ook zo 1   2 3 niet op. Anders even naar de platenzaak of speelgoedwinkel, misschien hebben ze enig idee

gr Melani
 
Hai,
Waarschijnlijk niet precies degene die je bedoelt, maar bij de HEMA verkopen ze verschillende leuke luister cd s voor kleine kinderen. Liedjes en verhaaltjes door elkaar heen. Vast ook erg leuk!
Groetjes Soela
 
Hallo,

Wij zijn onlangs naar denemarken gegaan met de auto. Op de heenweg 'snachts en dat ging goed met de kleine. Heeft lekker geslapen. Ze werd bij de stops wel iedere keer wakker, ff lopen enzo, maar was goed te doen!

Maar op de terugweg, in de ochtend, had zij er helemaal geen zin in! Dus duurde wat langer, veel bezig met Sanneke.....
Ze heeft het goed volgehouden, maar voor de volgende keer hebben wij zoiets van zoveel mogelijk in de nacht rijden.

Mamasanneke
 
Terug
Bovenaan