Lange benen!

A

Anoniem

Guest
Vandaag naar de gyn geweest. Ik heb een CTG gehad en het hartje van het kindje deed het prima, ook mijn bloeddruk was keurig! 120/70

Ons kindje is opgemeten en weegt nu zo een 2 kilo en 2 ons. Ons kindje heeft wel hele lange benen. Als je je bedenkt dat wij mijn man en ik zo rond de 1,64 zijn dan kun je je voorstellen dat ik mijn oren niet kon geloven. Ook waren wij vroeger hele kleine babies, het ziet er naar uit dat ons kindje ook hierin met kop en schouders boven ons uitsteekt haha.

groetjes
talke
33 weken

Erg grappig om te lezen! Ach ja, nu maar afwachten wat er uit komt he, hahahahaha.

Onze baby heeft naar verhouding juist kortere bovenbenen, maar wel een groot hoofd en grote buikomvang, wat er op duidt dat het een groot kind zal worden en dat zal ook wel. Mijn man was heel groot als baby en mijn eerste natuurlijk ook.

Wel goed om te horen dat alles in orde is he! Fijn gevoel! En vooral dat je kind nu met de week sterker wordt, mocht de bevalling zich onverhoopt te vroeg aandienen.

Wij hebben vrijdag weer een gesprek bij de gyn en ik hoop dat we dan de bevalling gaan bespreken, want wat mij betreft wordt het weer een ks.
Maar goed, dat is nog even afwachten....

gr mama van MD

Hallo lieve meid,

Jazeker is het een fijn idee dat alles zo goed gaat. Ik kan het soms nog niet geloven. Maar wel alles in huis hoor! Ik ben blij met ieder weekje dat erbij komt dan heb ik echt zo iets zo, die heb je er maar mooi weer bij. Zowel mijn man en ik waren te vroeg geboren babies. Dus als de benen en het gewicht al afwijkt van ons dan hoop ik ook dat ons kindje wat langer blijft zitten. Ik zou het toch niet fijn vinden om mijn kindje achter te moeten laten.   Maar goed zo ver is het nog niet en het ziet er allemaal goed uit.

Tja jij stevent echt af op een grote baby he? Maar dat is geen verrassing sinds je man en MD, zeg ben jij ondertussen niet onzettend nieuwsgierig naar het geslacht van je kindje? Je weet het nog niet he. Lijkt me ook zo spannend.

Vrijdag hopelijk dus een gesprek over de bevalling. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent he? Je verwacht een keizersnee he? Tot nu toe gok ik nog op een natuurlijke bevalling, zo mooi zijn dan heb ik ook nog wat aan mijn yoga haha

liefs
talke

Wij weten het geslacht inderdaad nog niet en ik vind het zo spannend! Ik denk dat het een meisje is, maar mijn man denkt een jongetje.

Dat komt omdat wij altijd hebben gezegd dat onze mk;s voor onze eerst vast meiden zijn geweest en vorig jaar was het immers ook een meisje.....maar ik denk stiekem dat het toch wel eens een meisje zou kunnen zijn.
We zullen het zien.

Ja ik hoop op een ks. Het hoofdje van onze kleine was bij 34 weken nog maar 7 mm kleiner dan onze eerste was bij 41 weken en tja ik weet niet hoe snel die hoofdjes groeien, maar het scheelt 7 weken.....dus.....

We zullen het wel zien.....als het er maar gezond en wel uit gaat komen dat is het belangrijkste....

gr mama van MD

Terug
Bovenaan