lange cycles en misschien toch zwanger ???

Hallo allemaal !

Ten eerste iedereen die zwanger is van harte !!
Wij zijn bijna een jaar bezig en tot nu toe nog niks , ik heb maandag getest NEGATIEF!
ben nu nog steeds niet ongi en zit al op dag 45 !!!
Het blijf echt steeds langer weg !
Iedere maand kan ik er wel weer 3 dagen bij optellen me temp. is nu nog wel hoog 37.2 dus misschien te vroeg getest, ik heb ook geen idee wanneer mij eisprong is omdat het iedere maand anders loopt !!!
Afwachten dus maar weer !
Ondertussen word in mijn omgeving iedereen maar zwanger echt verschrikkelijk !!!
O.k ik gun het iedereen van harte maar na een jaar wil ik ook wel een keertje kunnen vertelen dat ik zwanger ben !
O'ja NOD betekent : niet ongi dag !
De dag dat je dus ongesteld had moeten worden ! Maar dat misschien niet word om dat je ZWANGER bent .

nou ik heb me verhaal weer gedaan !!!
groetjes ,

Hoi,

Ik weet hoe rot het is als je cycles zo lang en onregelmatig is!! Maar je kunt hiervoor ook naar je ha hoor, om een verwijsbrief te vragen voor de gyn, want het is ontzettend frustrerend als je zo in de onzekerheid zit en je kans op een kindje is veel kleiner!

Ik ben maandag naar de gym geweest en mijn bloed wordt nu onderzocht en het zaad van mijn vriend onderzocht!

Dus wacht niet te lang!! Het is helemaal niet raat om daarvoor naar de ha te gaan hoor!

Suc6 liefs moi

Terug
Bovenaan