Lange cyclus en ovulatietesten

<p>Hallo allemaal, </p><p style="text-align: left;">Al vaker topics overgeweest, maar m'n laatste cyclus was 53 dagen. Nu werd ik 16 juni ongesteld en ben vanaf 30 juni ovulatietesten gaan doen. Ik zie alleen geen knaltest.. Ben dus bang me piek gemist te hebben. Ook raakt m'n geduld vrijwel op, het is nogal frustrerend. Stoppen met ovulatietesten wil ik niet, want dit is het enige touwtje dat ik zelf kan vast houden. Zelf denk ik echt me piek gemist te hebben, want ik heb vorige week wel echt slijm gehad en nu niet meer. Ps allemaal lief bedoelt van aller handen natuurmiddeltjes voor je cyclus, maar daar ben ik niet van. En ik wilde graag afbeeldingen van me ovulatietesten toevoegen, maar helaas.. Dat gaat niet zo makkelijk vind ik als dat het tegenwoordig zou moeten kunnen. </p>
 
Je kunt via mupload.nl een foto uploaden en de link hier plakken om te delen. Ben bekend met lange cyclussen en weet dus ook hoe frustrerend het is. 
 
Heyheyy. 
Ik zit nu in ronde 2 voor mn 2e kindje. Ook lange cyclussen
Ben ook aan ovulatie testen  begonne want bij de eerste was het gelijk raak toeb ik die ging gebruiken.
Ze gingen van wit naar een licht streepje  naar 2 dikke strepen en zo namen ze weer af dus kon precies  zien wanneer ik hem had.
Alleen nu ben ik al 4 dagen aan het testen en al 4 dagen een Zelfde streepje tezien.  Ik ben op dag 11 begonnen met testen en had eigenlijk uberhaupt nog geen streepje verwacht  want mijn cyclussen zijn ook van 32 tot 47 dagen en dan zou ik mijn ovulatie  echt pas  na de 20 dagen verwachten.  Ik blijf ook maar door testen met de hoop dat ze nog feller worden ergens deze dagen  .
 
 
 
Ik hoop dat dit goed gaat maar bovenste link is me eerste paar ovulatietesten van deze maand. Hier de tweede:

En m'n derde:

Dankjewel voor de tip om afbeeldingen te kunnen downloaden! 
En ja.. Sinds vandaag wel krampen en het verschil door de onregelmatigheid tussen een eisprong of een ongesteldheid weet ik dus niet. Ik vind het heel lastig om alles te herkennen. Schrijf wel alles op! En @nicoleB ja ik verwacht niet meteen boem zwanger te zijn, maar ik hoopte op meer controle door ovulatietesten. Wel leuk dat het je vorige zwangerschap snel raak was!! 
 
 
Ik heb 1x een cyclus van 54 dagen gehad en heb toen geen eisprong gehad omdat het te lang duurde. Vaak boven 45 dagen is er geen eisprong vertelde mijn huisarts. Ook met korter dan 25 dagen is er vaak geen eisprong! Ik had dat drie rondes, 1x lang en 2x kort, daarna werd het weer beter, ook dankzij teunisbloem!
 
Lastig te zien. Maar zie idd geen duidelijke piek. Hier hetzelfde probleem. Cyclussen gehad van 34 dagen tot 134 dagen. Ovulatie testen gekocht verschillende merken maar schiet niet echt op. 2 maanden geleden begonnen aan met teunisbloemolie en agnus cactus. Toen werd ik op dag 34 ongesteld. Dus ik was weer positief want keren daarvoor waren 134-39-53-43-39-38 dus heel onregelmatig. Heb afgelopen maand ovulatie testen gebruikt. Dag 1 van testen (dag 13 in cyclus) open smiley van CB. Daarna knipperende smileys gehad 9 dagen. En geen vaste dus weet niet wanneer mn eisprong was. Uit bloedonderzoek bleek wel dat ik een eisprong heb gehad. Dus afwachten wanneer ik nu ongesteld word. De arts zei afgelopen vrijdag dat ik binnen 2 weken ongesteld moet worden. Afwachten dus..  dinsdag getest, negatief. Vandaag krampjes  in mn buik 
 
Het kan zijn dat je je eisprong nog moet krijgen en weer een langere cyclus hebt. Het wil niet zeggen dat je helemaal geen eisprong (meer) krijgt. 
Ik ben in maart voor het laatst ongesteld geweest en heb op dag 88 en 89 van mijn cyclus een positieve ovulatietest gehad (cyclus duurde dus way too long ?). Toen ben ik ook zwanger geraakt. Deze zwangerschap is helaas vorige week mis gegaan maar het wil dus niet zeggen dat je geen eisprong kunt hebben in een langere cyclus ?
 
@zeeuws-meisje wat erg! Sterkte! :( 
Nee sowieso heb je met een lange cyclus gewoon een eisprong. Dat heeft de verloskundige praktijk, waar ik contact mee heb gehad gewoon bevestigd. Ik ga er over 14 dagen heen en ze gaan me dus ook helpen om hier beter mee om te kunnen gaan. En jij bent het bewijs dat het gewoon kan, zwanger raken met een lange cyclus zoals meerdere dames. Fijn dat je hierop wilde reageren ondanks je verlies. Nogmaals veel sterkte!
@kriebelbeestje spannend! Ik hoop voor je dat het raak is en wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden! 
 
Terug
Bovenaan