lange cyclus en toch denk ik...........

A

Anoniem

Guest
Hallo,

mijn vorige cyclus ( de eerste echte na t stoppen met de pil) duurde 48 dagen. Nu zit ik in de volgende cyclus op dag 36. Ik weet dat ik waarschijnlijk dus pas rond 1 januari een test zou kunnen doen. En toch heb ik al vanaf dag 28 in de cyclus die spanning van; het zal toch niet?..... Het duurt ook zolang om die 48 dagen af te wachten. Ik had ook de hoop dat mijn cyclus deze keer wat korter zou zijn. Maar ja... je kunt er niks van zeggen. Heb de afgelopen dagen veel steken in mijn buik gehad wat mogelijk duid op de eisprong. Ben ook veel misselijk geweest paar dagen geleden..... Tja... je blijft van alles voelen he?!
Heb (natuurlijk!!) toch al weer een testje gedaan (afgelopen zondag). Dat slaat natuurlijk nergens op maar ja.
Iemand nog tips of ideeen voor me?
Ben al blij dat ik het even van me af kon typen!!!

Bedankt voor de moeite om m'n verhaal even te lezen!

Gr Theolien

tja meid, ik kan alleen maar zeggen dat je toch echt moet afwachten, en dat is heel erg vervelend ik weet er alles van, Je lichaam kan je gigantisch in de maling nemen, ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, zoveel klachten had ik maar ja ik werd gewoon ongesteld, en nu heb ik zondag of maandag mijn nod afwachten maar weer maar ik ga gewoon weer ervanuit dat ik ongesteld ga worden
Succes meid

xxx linda

Hoi Linda,

bedankt voor je reactie! Ik weet het inderdaad wel alleen valt het niet mee! Maar het is altijd fijn om even van iemand te horen dat het echt zo is dat je geduld moet hebben...

gr theolien

hihihi,
Das lastig he, geduld opbrengen als je iets zo graag wil!!
Wat ik nog weet van dat ik net gestopt was met de pil, dat ik echt een hele bolle buik had, zere tieten, misselijk enz enz enz. Uiteindelijk heeft mijn eerste cyclus 4 maanden geduurd............whahaha. Toen is het door de acupuncturist opgang gebracht, en net voordat ik met hormonen zou beginnen om mijn eisprong op te wekken bleek ik toch spontaan zwanger.............helaas werd dit een mk.
En nu na mijn mk zit ik in mijn tweede cyclus en ook ik wacht weer af..............zucht!

Veel succes met wachten,
Knuffel Rimke

Hoi Rimke,

ja die onzekerheid is idd erg klote!
Maar we blijven positief....

Erg voor je dat je een miskraam hebt moeten meemaken! Succes de komende tijd; zal wel extra spannend voor jullie zijn...

x theolien

Terug
Bovenaan