Lange cyclus (langer dan 38 dagen)

Als je pas kortgeleden gestopt bent met de pil, kan dat erbij horen. Als je al langer gestopt bent, is dat niet zo normaal. 
Ik heb zelf ook lange cyclussen. Na een jaar doorverwezen en ik blijk pcos te hebben wat dit veroorzaakt. 2 weken geleden bevallen van mijn prachtige dochter, dus uiteindelijk wel zwanger kunnen raken met wat hulp :) 
 
Ik ben ook heel onregelmatig ongesteld. Toen ik stopte met de pil waren mijn cycli 34, 56 en 43 dagen. Toen raakte ik zwanger. Na de bevalling dacht ik: "misschien was dat het ontpillen, wie weet ben ik nu wel regelmatig". Nope, weer cycli van 44, 32 en de laatste ook weer 46 dagen. Ben nu weer zwanger van de tweede. Voor mij hielp het om er mega nuchter mee om te gaan en wel te zien wanneer ik maandverband nodig had. Maar dat moet je maar net kunnen en is niet vanzelfsprekend! Op het moment dat ik al een week mijn menstruatie voel, maar geen bloedverlies heb, blijk ik (tot nu toe tenminste) zwanger te zijn, hihi. Ik hoop voor je natuurlijk dat het binnenkort toch raak mag zijn! Maar weet dat het na de bevalling dus ook gewoon onregelmatig kan blijven...
 
Ja dat is al eventjes inderdaad. 
Misschien omdat je er zo mee bezig bent dat het weg blijft. 
Het blijft moeilijk  te zeggen waardoor  het komt natuurlijk. 
 
 
In mei heb ik mijn spiraal eruit laten halen. 3 maanden erna keurig 1ste vd maand ongi. Daarna 3 maanden geen menstruatie. Dec een lichte bloeding gehad. Toen naar gyna geweest was er niks aan de hand. Nu heb ik een cyclus van 55!!! Dagen. Heb even positieve test gehad maar er was niks te zien. Behalve een paar cystes. En toen had ik ineens pcos.. nu gebruik ik 8 dagen provera om mijn menstruatie op te wekken.
Uit wanhoop heb ik alles in huis gehaald thermometer, teunisbloemolie, ovulatie test, conceive plus en nog zo iets.
 
Terug
Bovenaan