Lange cyclus maar een vroege piek?

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons 1e kindje. Spannend!</p><p>Ik heb 10 jaar lang een spiraal gehad en die is in maart verwijderd. We zijn pas begonnen met proberen vanaf begin juli.</p><p>Ik ben mijn cyclus aan het tracken met ovulatietesten van Sensitest.</p><p>Mijn cylus leek de afgelopen maanden 35 dagen te duren. Daardoor zouden mijn vruchtbare dagen tussen de 17e en de 23e moeten zijn (volgens mijn berekeningen en de app).</p><p>Om een beter inzichtte krijgen ben ik al veel eerder begonnen met de ovulatietesten en had ik op de 13e al een hele duidelijke piek.</p><p>Betekend dit dat ik dan mijn ovulatie voor deze maand gemist heb? En is het normaal om zo vroeg in je (lange) cyclus al je LH piek te hebbben?</p><p>Bedankt voor jullie hulp!</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hallo,
Wat spannend!!

Ben je ook aan het doortesten geweest en was de test echt donker donker. Heb je foto's?

Iedereen heeft een andere cyclus dus het kan zomaar dat jouw eisprong eerder was. Misschien is je lichaam je cyclus nog aan het verkorten.

Mijn cyclus is bijv 25/26 dagen en normaal heb je dan rond dag 10/11 je eisprong. De mijne was 'pas' op dag 13.
Kan zijn dat deze volgende maand weer op dag 10 is.

Ik heb foto's gemaakt. Maar ik kom er nog niet echt achter hoe ik die hier kan uploaden.
Hopelijk is het inderdaad mijn cyclus die nog op gang moet komen....
Ik vind het zo vreemd dat mijn LH piek dan 1,5 week eerder zou zijn dan normaal. Dat zou betekeken dat mijn laatste fase 23 dagen zou zijn.                  
Hopelijk zijn er hier meer dames met hetzelfde verhaal of een verklaring.

Je kunt via mupload een foto toevoegen, die maakt een link aan die je dan hier kunt plaatsen.

Wat lief! Thanks voor de tip. Hopelijk werkt het zo.
Ik ben tussendoor gestopt met testen omdat ik dacht dat ik veel te vroeg was begonnen. Toen ik de 13e weer teste was hij heel duidelij positief. Het echte afwachten komt dus denk ik de komende 5 dagen waarin ik dan dus nogmaals? mijn piek zou moeten vinden. Pfff wat een gedoe en onzekerheid.

Terug
Bovenaan