Lange cyclus, NOD test negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Begin dit jaar ben ik gestopt met de pil. Het heeft ongeveer drie maanden geduurd voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Sindsdien heb ik lange cyclussen gehad (42-45 dagen). Ik zit nu echter al op 51 dagen. Rond dag 45 heb ik wel wat bruine afscheiding gehad en ik voel de laatste tijd ook wat kwaaltjes (gevoelige/pijnlijke borsten, last van darmen etc). Vorige week (op dag 46) test gedaan en vanmorgen weer; beide negatief!

Mijn cyclussen zijn lang maar wel elke keer rond 42-45 dagen dus de huidige cyclus wijkt wel echt af.

Slaat mijn menstruatie 'gewoon' een maand over? Hoe zit dat dan met een eisprong, heb ik die pas weer na de volgende menstruatie?

De onzekerheid slaat toe, zeker omdat mijn cyclussen zo lang zijn; het schiet niet echt op zo.. :(

Liefs, C

Hi C!
Wat vervelend! Ik snap dat je er onzeker van wordt. Waarschijnlijk heeft je lichaam de cyclus nog niet goed opgepakt. Het komt wel vaker voor dat er ineens een andere onregelmatige cyclus tussen zit. Ja dan zul je wel moeten wachten op de volgende eisprong.. Je zult echt af moeten wachten.. 

Ik ben zelf vanaf 13 augustus 2017 gestopt met de pil.. Ben daarna 1x ongesteld geworden de 17e t/m 23e. Wacht nu nog op de volgende.. Krijg wel veel kwalen moet ik zeggen dezelfde als jij ook beschrijft. Heb ook een test gedaan vorige week, helaas negatief..

Groetjes, Manon!

Terug
Bovenaan