lange cyclus pffff

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Ik ben nieuw hier dus zal even wat over mezelf vertellen, ik ben 24, en nu een half jaar gestopt met de pil.
Mijn cyclussen zijn sinds het stoppen emt de pil erg lang, heb er echt de balen van, eerste cyclus was 7,5 week, daarna 8 weken en nu weer 7,5 week.
Heb al 2 potten teunisbloemolie op maar helpt ook niet !
Iemand misschien andere tips of hetzelfde probleem?

groetjesss

Hallo, ik ben sinds maart 2008 gestopt met de pil en sinds vanmorgen bloed ik licht. Als het doorzet zou mijn cyclus 21 dagen zijn. Dat is wel heel kort. maar jij heb het dus heel lang? Balen zeg! Dan heb ik om eerlijk te zijn liever kort. Maar ja las vandaag dat als je kort hebt dat dan misschien niet eens ei sprong kan komen, dat moetn we ook weer niet hebben. Tis wat allemaal hè. Wat is dat voor thee ofzo? Waar is dat goed voor? Voor lange of korte cyclus? Succes en sterkte! Hopelijk snel wat regelmatiger en zwanger!

Gr. Nathalie

Hoi Anoniempje,

Lastig he die lange cycli. Weet er alles van. Mijn laatste twee waren 84 dagen (12 weken) en 72 dagen (ruim 10 weken). Als je kijkt bij het onderwerp "Menstruatie wanneer kom je nou?" dan vind je nog meer meiden die met hetzelfde probleem zitten. Misschien heb je er wat aan.
Veel succes!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan