Lange cyclus/ teunisbloemolie?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Afgelopen mei ben ik gestopt met de pil (na 14 jaar slikken) daarna meteen een onttrekkingsbloeding gehad en pas na 104 dagen de eerste menstruatie. Daarna na 42 dagen de volgende menstruatie. </p><p>Zit nu alweer op dag 26 en nog geen ovulatie of menstruatie te bekennen. Ben sinds dag 10 bezig met ovulatietesten. </p><p>Zou het slim zijn om teunisbloemolie te gaan slikken om de cyclus te verkorten? En kan ik daar dan meteen mee starten of moet ik wachten op mijn volgende menstruatie?</p><p>Groetjes, </p>

Je kan er direct mee starten, maar het kan ook averechts werken. Minn cyclus werd er juist langer soor. Je bent waarschijnlijk nog steeds aan het ontpillen dus gun je lichaam ook die tijd. Dit kan zeker een jaar duren

Hoii.
Ik ben eind augustus gestopt met de pil. Toen 3 dagen later 'ontrekkingsbloeding' gehad. Bij mij na 45 dagen de 'echte''eerste'menstruatie. Nu zit op dag 35, in de 2e cyclus ook te wachten op eventuele menstruatie.. 
Ik was ook al nieuwsgierig ernaar. Maar aan de andere kant wil ik ook nog even wachten om mijn lichaam de tijd te gunnen om zelf op ritme te komen.
 Groetjes Kelly

Terug
Bovenaan