lange cyclus wel 7 weken

hai hai

ik heb even een vraagje mijn cyclus duurt 7 weken!! nu las ik op een site dat als je cyclus langer is als 6 weken je gelijk naar een ha kunt?? wat vinden jullie!!
kus vora

Hoi

Je hoeft dan echt niet direkt naar de huisarts hoor. Vaak zullen ze
zeggen, probeer eerst maar zwanger te worden. Ik zou je temperatuur
gaan bijhouden. Dan kun je zien of je een eisprong hebt. Ook bij een
kortere cyclus kun je geen eisprong hebben. Bij jou is het alleen
lastig omdat je minder kansen hebt per jaar om zwanger te worden.
Ikzelf heb ook zo'n lange cyclus. Soms nog wel langer. Mijn eerste
zwangerschap liet 1,5 jaar op zich wachten maar hebben we nooit op
commando seks gehad. De tweede zwangerschap ( ben nu 39 week zwanger)
Heeft heel kort op zich laten wachten, toen deden we het om de dag. (
vind ik alleen niet echt een aanrader voor een goed seksleven)

Veel succes en niet de moed verliezen!

Ik zou niet gelijk naar de huisarts gaan hoor. Voordat ik voor de 1e keer zwanger raakte had ik ook heel onregelmatige cyclus. Soms duurde het ook wel 7 weken en ik ben zelfs een keer 3 weken achter elkaar ongesteld geworden. Toch was ik na 6 maanden zwanger. Ik denk dat het bij mij kwam doordat ik de pil toen al 10 jaar slikte. Nu had ik nog maar ongeveer een jaar de pil geslikt toen ik stopte. Mijn cyclus was normaal en na 2 maanden was ik al zwanger. Ik zou het dus nog even afwachten als ik jou was.

Groetjes Maria
29 weken en 5 dagen zwanger van de tweede.

bedankt voor alle reacties!! zit nu op dag 46 als je het rekent van de laaste dag ongi en dag 49 als je de 1e dag van de laaste ongi telt!!! ben nu 3 dagen overtijd!!

Pas als je na een jaar niet zwanger bent wil de ha je zien. En zelfs dat zal hij eerst vragen om temp.lijsten bij te gaan houden en menstruatieschema's. Ik heb zelf ook een heel onregelmatige cyclus........72 dagen was bij mij geen uitzondering. Toen ik eenmaal zwanger was en er een groeiecho gemaakt was bleek ook dat ik mijn vruchtbare dag niet 14 na de 1 dag van de laatste menstruatie was geweest. Maar 44dagen na de 1e dag van de laatste menstruatie.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan