Lange cyclus ZUCHT...

Hallo allemaal!!!

Daar zijn we weer!!! Ben vandaag naar het zh geweest om te kijken of er misschien een ei aan zit te komen. Nou zitten er in een eierstok 3 grote follikels. 15, 14 en 12.. (ze duwen elkaar gewoon weg) Moet maandag weer terug om te zien of er misschien toch iets gebeurd is dit weekend, of dat het nog moet gaan gebeuren. Dus weer regelmatig klussen, want stel je voor dat er een hard groeit en springt.... Het heeft al mat al wel een voordeel, want ik verwcht mijn nod aan in de laatste week dat we in Italie zitten, en dan heb ik daar tenminste geen last van de menstruatie.
Nou ik zie maandag wel weer hoe het ervoor staat.

Liefs Lill.

Ha die Lill,

Spannend! Hoop voor je dat het klussen resultaat oplevert dit weekend. Zou wel helemaal geweldig zijn hè?
Ik heb zelf ook weer het idee dat het nu raak is (maar ja, dat denk ik iedere maand).

Liefs Claudine

Hoi Jill,

Gaaf dat je 3 follikels hebt gezien!!
Dat wordt flink bumbsen dit weekend, fraulein!
Goeie timing in je laatste week je nod!
Hoop van harte op een goeie echo a.s. maandag...

Lekker zeg jullie gaan het goeie romantische Italiaanse leven tegemoet, mama mia! Lekker aan chorizo, chianti met een lekker olijfje en flanerende Italiaantjes bekijken!!
Krijg ook zin om een lang weekendje Rome te boeken!! Misschien wel in het najaar voor mijn liefs verjaardag...

Groeten aan 'Jack' daar op de hill', dan komt het allemaal goed!!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan